UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na "zrozumiałem" na dole tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. Czytaj więcej…

Zrozumiałem
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj
  • niebawem również
  • Połącz z Facebook
Xbox One

Rok 2016 był dla marki Xbox krokiem milowym - oto co stwierdził wiceprezes ds. marketingu Xboxa Mike Nichols. Czemu gigant z Redmond zawdzięcza niniejszy sukces? Przede wszystkim dotyczy on wypuszczenia na rynek nowej konsoli Xbox One w wersji Slim oraz znacznego wzrostu liczby usług dostępnych na wszystkich urządzeniach sprzętu Microsoftu. Szczególny nacisk położono na Xbox Live, które w listopadzie oraz grudniu mogło cieszyć się wzrostem zainteresowania o ponad 23% w stosunku do analogicznego okresu 2015 roku.

maxresdefaultFot. materiały prasowe

Zobacz również: Oto jak Blizzard świętuje 20-lecie Diablo!

Czego jeszcze dowiedzieliśmy się z podsumowania Mike'a Nicholsa? Posiadacze konsoli mogli cieszyć się rozgrywką z ponad 400 tytułów, które zawitały na Xboxa One - w tym tak popularnych pozycji ekskluzywnych jak Forza Horizon 3 czy Gears of War 4. Uruchomiono także usługę Xbox Play, umożliwiającą zabawę przy wybranych produkcjach zarówno na konsoli jak i na komputerze osobistym z systemem operacyjnym Windows 10. W jak dużej mierze przyczyniło się to do niemal 270 milionów godzin spędzonych przez graczy przy Xboxie One oraz 2,5 miliardów (tylko w listopadzie) przy pecetach tego nie możemy stwierdzić, ale przyznać musimy, że liczby są piorunujące. Wiemy natomiast, iż znaczne aktualizacje, których doczekał się Xbox Live przyczyniły się do (jak to określiła sondażownia IHS Markit) "uznania marki za najszybciej rozwijającą się i godną zaufania platformę gamingową". No i te słynne 4K oraz HDR ... Tak, tego elementu nie mogli nam oczywiście oszczędzić, zatem ponownie otrzymaliśmy listę tytułów wspierających te technologie oraz informację, iż to właśnie Xbox One S, zawierający wspomniane usprawnienia, załatwił Microsfotowi tak rewelacyjny wynik sprzedażowy podczas minionych świąt.

Nie zapomniano także przypomnieć nam wszystkim, iż w bieżącym roku ukaże się wzmocniona wersja konsoli Xbox One o nazwie Scorpio oraz masie nowych produkcji zmierzających do wirtualnego sklepu. Jeśli nadal wam mało, to zapraszamy do odwiedzenia oficjalnej strony Xboxa, gdzie Mike Nichols podzielił się z nami wszystkimi dokonaniami z zeszłego roku.

Źródło: xbox.com / Ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe

 

Wiesz, co z tym zrobić


Tomasz Małecki

Tomasz Małecki

Dziennikarz

O mnie:

Nałogowy gracz i kinoman, a w wolnych chwilach kulturysta. Zagorzały fan Ala Pacino, Adama Jensena i prequelowej trylogii Gwiezdnych Wojen.


Dodaj komentarz

Zaloguj się i przejdź na naszą stronę mocy! Komentuj bez weryfikacji, oceniaj, twórz własną społeczność i odkryj potęgę mocy Movies Room!

Kod antyspamowy
Odśwież

 

ZNAJDZIESZ NAS NA:
WSPÓŁPRACUJEMY Z :
  • logo1
  • logo2
  • logo3
  • logo4
  • logo5
  • logo6
  • logo7
  • logo8
  • logo9
  • logo18
  • logo-cenega
  • logo-ama
  • logo10
  • logo11
  • logo12
  • logo-netflix
  • logo14
  • logo15
  • logo16
  • logo17
  • logo18
  • logo18
  • logo-enemef
  • logo-cd-pro-red
  • logo-snap-book
  • logo19
  • logo20
  • logo21
  • logo22
  • logo23
  • logo-samsung
  • logo25
  • logo-universal
  • logo rebis
  • logo-sony-music
  • logo-techland

© 2016 MOVIESROOM.PL · Wszystkie prawa zastrzeżone · Korzystanie z serwisu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

Wykonanie strony: Tomasz Szymański, projekt: Tomasz Rewers