UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na "zrozumiałem" na dole tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. Czytaj więcej…

Zrozumiałem
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj
  • niebawem również
  • Połącz z Facebook
Pokemon GO

Jak ujawnia firma Apple zarobek ich sklepu App Store wzrósł w tym roku o 40% i wyniósł ponad 20 miliardów dolarów. Sporym czynnikiem w tym sukcesie był zarobek dwóch produkcji- Pokemon Go oraz Super Mario Run.

Pokemon GO odniosło ogromny sukces już na samym początku, kiedy zarobiło ponad 200 milionów dolarów w pierwszym miesiącu. Łącznie grę ściągnięto w ponad 500 milionów kopii. Najnowsze wiadomości od Apple sugerują jednak, że dalsze zarobki tej produkcji były jeszcze większe.

Wynik Super Mario Run jest znacząco skromniejszy, ale należy wziąć poprawkę na to, że gra jest dostępna dopiero od grudnia. Szacuje się że na razie grę ściągnięto 40 milionów razy i zarobiła ona dziesiątki milionów dolarów dzięki swoim jednorazowym opłatom wielkości 10 dolarów, które odblokowują pełną wersję gry.

Zobacz również: Microsoft podsumowuje wyniki Xboxa za rok 2016

Biorąc pod uwagę to, że z każdego dolara wydanego w tym sklepie Apple dostaje około 30 centów oznacza to, że Apple zarobiło w tym roku 8 miliardów dzięki App Store.To potwierdza, że choć tradycyjne gry cały czas są sporym źródłem zarobku to rynek aplikacji mobilnych ma się dobrze i z każdym rokiem jest coraz większy i coraz więcej zarabia.

super mario run 1Screen z gry Super Mario Run. fot. Materiały prasowe

Źródło: Gamerant.com/ Ilustracja wprowadzenia: Materiały prasowe.

 

Wiesz, co z tym zrobić


Tadeusz Mencel

Tadeusz Mencel

Dziennikarz

O mnie:

Zajmuje się szeroko pojętą popkulturą - grami, komiksami, literaturą w mniejszym stopniu serialami i filmami. Interesuje się szerokimi syntezami wykraczającymi poza jeden rodzaj dzieł kultury.


Dodaj komentarz

Zaloguj się i przejdź na naszą stronę mocy! Komentuj bez weryfikacji, oceniaj, twórz własną społeczność i odkryj potęgę mocy Movies Room!

Kod antyspamowy
Odśwież

 

ZNAJDZIESZ NAS NA:
WSPÓŁPRACUJEMY Z :
  • logo1
  • logo2
  • logo3
  • logo4
  • logo5
  • logo6
  • logo7
  • logo8
  • logo9
  • logo18
  • logo-cenega
  • logo-ama
  • logo10
  • logo11
  • logo12
  • logo-netflix
  • logo14
  • logo15
  • logo16
  • logo17
  • logo18
  • logo18
  • logo-enemef
  • logo-cd-pro-red
  • logo-snap-book
  • logo19
  • logo20
  • logo21
  • logo22
  • logo23
  • logo-samsung
  • logo25
  • logo-universal
  • logo rebis
  • logo-sony-music
  • logo-techland

© 2016 MOVIESROOM.PL · Wszystkie prawa zastrzeżone · Korzystanie z serwisu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

Wykonanie strony: Tomasz Szymański, projekt: Tomasz Rewers