Informacja o plikach cookies

Nasz portal korzysta z plików cookies. Pozostając na Movies Room wyrażasz zgodę na korzystanie z tych plików i podobnych technologii. Czytaj więcej…

Zrozumiałem
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj
  • Połącz z Facebook
Wielki mur moviesroom 1135x200

Nadejście nowej klasy, Nekromanty, które hucznie zostało zapowiedziane na ostatnim BlizzConie, jest na pewno największym nadchodzącym wydarzeniem w Diablo III. Blizzard dużą wagę przyłożył do nowej klasy, obiecując graczom bardzo dużo. Owe obietnice mogą w końcu zostać poddane wstępnej weryfikacji, bo o to patch 2.6.0 wkracza w zamkniętą betę!

Producent pozwolił sobie streścić to, co możemy doświaczyć grając Nekromantą. Odwołując się do jego słów: nowa klasa to potężny czarnoksiężnik władający zarówno zyciem jak i śmiercią. Głównym zadaniem będzie dla gracza zachowanie balansu pomiędzy tymi dwoma aspektami. W walce ezoteryk będzie używał szerokiego wachlarzu klątw oraz umiejętności wskrzeszania poległych, aby pokonać wszelkie przeciwieństwo, które stanie mu na drodze. Nekromanta będzie stawiał na w pełni świadomy i kontrolowany styl gry, gdyż w mgnieniu oka może on zyskać przewagę liczebną. 

Niestety organizowanie The Walking Dead w Diablo nie będzie dostępne w tym momencie dla wszystkich, gdyż patch jest w fazie zamkniętej bety. Jak jednak zapisać się do niej? Nie jest to nic trudnego. Wystarcz, że w ustawieniach swojego konta Battle.net, czy też już od niedawna Blizzard App, na oficjalnej stronie w zakładce Gry i kody zaznaczycie Diablo III w ustawieniach konta beta-testera. Później wystarczy jedynie czekać i liczyć na łut szczęścia, gdyż Blizzard przydziela możliwość uczestnictwa w testach tylko wybranym

11293Fot. mat. prasowe

Zobacz również: David Kim rezygnuje z pracy na StarCraftem na rzecz nowego projektu Blizzarda!

Nekromanta jest zdecydowanie głównym punktem patcha 2.6.0, jednak niejedynym. Nowa łatka wprowadza także 2 nowe lokacje do trybu przygodowego, nowe wyzwania w Szczelinach 4 punkty nawigacyjne w akcie IV, do których przypisane zostały zlecenia oraz kilka zmian dla Podziemi Zestawów. Wszystko to trafia na serwer testowy i będzie dostępne dla beta-testerów.

Dla wszystkich zainteresowanych, a także dla tych, którzy chcą załapać się do grona nielicznych, aby przetestować Nekromantę w akcji, udostępniamy poniżej pełną i kompletną specyfikację postaci:

PODSTAWOWE

Kościane Kolce

  • Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
    • Generuje: 24 pkt. esencji.
    • Z ziemi wyrastają kościane kolce, które zadają 150% obrażeń od broni na sekundę.
  • Nagły Wstrząs (Obrażenia fizyczne)
    • Kolce ogłuszają przeciwników na 1 sek.
  • Ścieżka z Kości (Obrażenia fizyczne)
    • Teraz tworzy linię kolców, który zadaje 100% obrażeń od broni. Obrażenia zostają zwiększone o maksymalnie 100% dla przeciwników znajdujących się dalej.
  • Kościane Kolumny (Trucizna)
    • Zamiast kolców tworzy kościaną kolumnę. Każda kolumna zadaje 150% obrażeń od broni celowi oraz maksymalnie dwóm pobliskim przeciwnikom.
  • Mroźne Kolce (Zimno)
    • Pozostawia zamrożony obszar, który zmniejsza szybkość ruchu o 60% przez 2 sek.
  • Krwawe Kolce (Obrażenia fizyczne)
    • Trafieni przeciwnicy krwawią otrzymując 50% obrażeń od broni przez 2 sek. i w tym czasie przywracają ci 0,5% twojego całkowitego zdrowia.

Wyssanie Krwi

  • Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
    • Generuje: 15 pkt. esencji przy każdym zadaniu obrażeń.
    • Wysysasz krew z wybranego wroga, zadając 300% obrażeń od broni.
    • Wyssanie Krwi przywraca ci 2% maksymalnego zdrowia przez każdą sekundę podtrzymywania tej umiejętności.
  • Wstrzymanie (Zimno)
    • Wrogowie zostają także spowolnieni o 75%.
  • Kwintesencja (Obrażenia fizyczne)
    • Jeśli jesteś w pełni zdrowia, zdobywana esencja zostaje zwiększona do 20 pkt.
  • Wyssanie Życia (Obrażenia fizyczne)
    • Zwiększa ilość odzyskiwanego zdrowia do 6%, ale nie przywraca już esencji.
  • Przyrost Mocy (Trucizna)
    • Za każdym razem gdy zostaną zadane obrażenia, są one zwiększane o 10%. Maksymalnie 10 kumulacji.
  • Wchłanianie Krwi (Obrażenia fizyczne)
    • Podczas wysysania przyciągasz wszystkie kule zdrowia w promieniu 40 metrów.

Ponura Kosa

  • Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
    • Generuje: 12 pkt. esencji za każdego trafionego wroga.
    • Wykonujesz przed sobą cięcie przywołaną kosą i zadajesz przeciwnikom obrażenia fizyczne równe 150% obrażeń od broni.
  • Krwawa Kosa (Obrażenia fizyczne)
    • Przywraca 1% twojego zdrowia za każdego trafionego wroga.
  • Egzekucja (Obrażenia fizyczne)
    • Istnieje 5% szans, że przeciwnicy mający mniej niż 20% zdrowia zostaną ścięci i natychmiast zabici.
  • Mroźna Kosa (Zimno)
    • Każdy trafiony przeciwnik zwiększa twoją szybkość ataku o 1% przez 5 sek. Maksymalnie 15 kumulacji.
  • Podwójna Kosa (Obrażenia fizyczne)
    • Wykonujesz przed sobą cięcie dwoma przywołanymi kosami, zadając przeciwnikom obrażenia fizyczne równe 150% obrażeń od broni i spychając wrogów do siebie nawzajem.
  • Przeklęta Kosa (Trucizna)
    • Istnieje 15% szans na to, że wrogowie trafieni kosą zostaną objęci losową klątwą.

 

DODATKOWE

Nova Śmierci

Umiejętność podstawowa (Trucizna)

  • Koszt: 20 pkt. esencji.
    • Wywołujesz falę uderzeniową, która zadaje 350% obrażeń od broni wszystkim wrogom w promieniu 25 metrów.
  • Nova Pnączy (Obrażenia fizyczne)
    • Leczy cię przywracając 1% twojego zdrowia za każdy trafiony cel, ale zmniejsza zadane obrażenia do 225%.
  • Nova Kości (Obrażenia fizyczne)
    • Kolce rozchodzą się na zewnątrz i zadają 475% obrażeń od broni w promieniu 12 metrów.
  • Nova Krwi (Obrażenia fizyczne)
    • Wydaj 10% zdrowia, aby wyzwolić Novę Krwi, która zadaje 450% obrażeń od broni wszystkim pobliskim wrogom w promieniu 25 metrów.
  • Skaza (Trucizna)
    • Pozostawia na ziemi trwałą skazę, która spowalnia wrogów o 60% i sprawia, że zadają o 15% mniej obrażeń przez 1 sek.
  • Niestabilny Związek (Trucizna)
    • Każde rzucenie zwiększa zasięg twojej kolejnej Novy o 5 metrów, maksymalnie 2 razy.

Włócznia z Kości

  • Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
    • Koszt: 20 pkt. esencji.
    • Tworzysz przeszywający kościany pocisk, który zadaje wszystkim przebitym wrogom 450% obrażeń od broni.
  • Krystalizacja (Zimno)
    • Każdy trafiony przeciwnik ma zmniejszoną szybkość ataku o 20%, zaś twoja szybkość ataku zostaje zwiększona o 3% na 3 sek., kumulując się maksymalnie 10 razy.
  • Strzaskanie (Obrażenia fizyczne)
    • Zamiast przebijać, wybucha przy pierwszym trafionym wrogu zadając 450% obrażeń wszystkim przeciwnikom w promieniu 15 metrów.
  • Skażony Szpik (Trucizna)
    • Obrażenia zostają zwiększone o 15% za każdego przeciwnika, przez którego przejdzie Włócznia z Kości.
  • Włócznia Krwi (Obrażenia fizyczne)
    • Włócznia z Kości zamienia się we Włócznię Krwi. Obrażenia zostają zwiększone do 518% obrażeń od broni kosztem 10% zdrowia.
  • Zęby (Obrażenia fizyczne)
    • Wystrzeliwuje 5 ostrych jak brzytwa zębów, które zadają 300% obrażeń od broni.

Szkieletowy Mag

  • Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
    • Koszt: 40 pkt. esencji.
    • Przyzywasz z ziemi szkielet, który atakuje twoich wrogów zadając przy każdym ataku 400% obrażeń od broni. Utrzymuje się 6 sek.
  • Dar Śmierci (Obrażenia fizyczne)
    • Ożywione szkielety pozostawiają po sobie zwłoki, jeśli zginą lub skończy się czas ich funkcjonowania.
  • Osobliwość (Obrażenia fizyczne)
    • Pochłania całą esencję wzywając potężnego przywołańca. Zadawane przez niego obrażenia są zwiększone o 3% za każdy pochłonięty punkt esencji.
  • Podtrzymanie Życia (Obrażenia fizyczne)
    • Ożywieni magowie kosztują 10% zdrowia, ale trwają dodatkowe 2 sek.
  • Skażenie (Trucizna)
    • Ożywiasz zakażonego maga, który podtrzymuje aurę zepsucia zadającą 175% obrażeń od broni przez czas swojego trwania.
  • Szkieletowy Łucznik (Zimno)
    • Ożywiasz Szkieletowego Łucznika, który zadaje 400% obrażeń od broni.
    • Szkieletowi Łucznicy zwiększają twoją szybkość ataku o 3% przez 5 sek. za każdym razem, gdy zadadzą obrażenia. Maksymalnie 10 kumulacji.

KREW I KOŚĆ

Zbroja z Kości

  • Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
    • Koszt: 10 pkt. esencji.
    • Czas odnowienia: 10 sek.
    • Wydzierasz kości z pobliskich przeciwników, zadając im 150% obrażeń od broni, i tworzysz pancerz, który zmniejsza otrzymywane obrażenia o 3% za każdego trafionego wroga, do 10 wrogów maksymalnie. Zbroja z Kości działa przez 60 sek.

Duch Kości

  • Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
    • Wypuszczasz Ducha Kości, który wyrusza w poszukiwaniu wrogów. Przy trafieniu zadaje 4000% obrażeń.
    • Otrzymujesz ładunek co 15 sek. i możesz przechowywać do 3 ładunków. Czas doładowania jest skrócony o 1 sek. za każde pochłonięte przez ciebie zwłoki.
  • Opętanie (Obrażenia fizyczne)
    • Duch Kości zauroczy teraz cel na 10 sek. kosztem 10% zdrowia.
  • Atak Paniki (Trucizna)
    • Wrogowie w promieniu 10 metrów zostają wystraszeni na 2 sek. po detonacji Ducha Kości.
  • Poltergeist (Zimno)
    • Zwiększa maksymalną liczbę ładunków do 4.
  • Niedokończone Sprawy (Zimno)
    • Duch Kości wybucha zadając 1250% obrażeń od broni wszystkim wrogom w promieniu 10 metrów od miejsca eksplozji.
  • Projekcja Astralna (Zimno)
    • Obrażenia zostają zwiększone o 15% za każdego przeciwnika, przez którego przejdzie Duch Kości szukający swego celu.

Napływ Krwi

  • Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
    • Czas odnowienia: 5 sek.
    • Koszt: 5% zdrowia.
    • Odrzucasz swą śmiertelną powłokę i pojawiasz się ponownie do 50 metrów dalej.
  • Transfuzja (Obrażenia fizyczne)
    • Przywraca 2% twojego maksymalnego zdrowia za każdego przeciwnika, przez którego przejdziesz.
  • Hemostaza (Obrażenia fizyczne)
    • Usuwa koszt zdrowia.
  • Metabolizm (Obrażenia fizyczne)
    • Napływ Krwi ma teraz 2 ładunki, ale koszt zdrowia zostaje podwojony.
  • Krzepkość (Obrażenia fizyczne)
    • Zwiększa twój pancerz o 100% przez 2 sekundy po rzuceniu.
  • Linienie (Obrażenia fizyczne)
    • Po użyciu pozostawia zwłoki w początkowej lokacji.

Symulakrum

  • Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
    • Koszt: 50% zdrowia.
    • Czas odnowienia: 120 sek.
    • Tworzysz z krwi Symulakrum, które będzie przez 15 sek. naśladować cię przy używaniu umiejętności wykorzystujących esencję.
  • Rezerwuar (Obrażenia fizyczne)
    • Twoja maksymalna esencja jest zwiększona o 100% podczas działania Symulakrum.
  • Przeklęta Postać (Trucizna)
    • Kiedy runa jest aktywna, twoje umiejętności klątw będą nakładać wszystkie trzy klątwy.
  • Dług Krwi (Obrażenia fizyczne)
    • Koszty umiejętności w punktach życia są zmniejszone o 75%, kiedy działa Symulakrum.
  • Krew i Kość (Obrażenia fizyczne)
    • Obecnie tworzy także Symulakrum Kości, ale czas działania zostaje skrócony do 10 sek.
  • Samopoświęcenie (Obrażenia fizyczne)
    • W wypadku śmierci podczas działania Symulakrum, zniszczeniu ulega Symulakrum, a ty odzyskujesz pełne zdrowie.

REANIMACJA:

Kraina Umarłych

  • Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
    • Czas odnowienia: 120 sek.
    • Ze wszystkich umiejętności Zwłok można korzystać w każdej chwili przez 5 sek.
  • Pokrzepienie (Obrażenia fizyczne)
    • Twoje umiejętności nie kosztują esencji, kiedy Kraina Umarłych jest aktywna.
  • Kraina Mrozu (Zimno)
    • Wrogowie w Krainie Umarłych zostają co jakiś czas zamrożeni.
  • Kraina Zarazy (Trucizna)
    • W czasie swojego działania Kraina Umarłych zadaje wrogom do 5000% obrażeń od broni.
  • Kraina Obfitości (Obrażenia fizyczne)
    • Kiedy Kraina Umarłych jest aktywna, odzyskujesz 2% swojego maksymalnego zdrowia za każdym razem, gdy zabijesz wroga.
  • Płytkie Groby (Obrażenia fizyczne)
    • Każdych 10 zabitych wrogów wydłuża czas działania o 1 sek., do maksymalnie 2 sek.

Rozkazywanie Szkieletom

  • Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
    • Koszt: 50 pkt. esencji.
    • Tryb aktywny: Rozkazujesz swym szkieletowym stronnikom, aby zaatakowali cel, i zwiększasz zadawane przez nich obrażenia o 50% na 5 sek.
    • Tryb pasywny: Co 2 sek. wskrzeszasz szkielety (maksymalnie 7), które wychodzą z ziemi. Szkieletowi stronnicy zadają przy każdym ataku 50% obrażeń od broni.
  • Egzekutor (Obrażenia fizyczne)
    • Zmniejsza koszt esencji w trybie aktywnym do 25 pkt.
  • Mroczne Leczenie (Obrażenia fizyczne)
    • Szkieletowi stronnicy przywrócą ci 0,5% twojego całkowitego zdrowia za każde trafienie, kiedy będą pod twoimi rozkazami.
  • Zamrażający Uścisk (Zimno)
    • Cel twojego rozkazu zostaje zamrożony na 3 sek.
  • Wybuch Szkieletów (Trucizna)
    • Rozkazujesz twoim szkieletom eksplodować, zadając przy tym 80% obrażeń od broni wrogom w promieniu 15 metrów.
  • Szał (Obrażenia fizyczne)
    • Twoje szkielety wpadają w szał, zyskując o 25% zwiększoną szybkość ataku.

Rozkazywanie Golemowi

  • Umiejętność podstawowa (Trucizna)
    • Czas odnowienia: 60 sek.
    • Tryb aktywny: Rozkazujesz golemowi rzucić się we wskazane miejsce, gdzie rozpada się w stertę 5 zwłok.
    • Talent pasywny: Ożywiasz Mięsnego Golema, który będzie walczyć po twojej stronie. Mięsny Golem zadaje przy każdym ataku obrażenia równe 450% twoich obrażeń od broni.
  • Kościany Golem(Obrażenia fizyczne)
    • Tryb aktywny: Golem zamienia się w tornado kości, przenosząc wszystkich pobliskich przeciwników we wskazane miejsce i unieruchamiając ich na 2 sek.
  • Krwawy Golem (Obrażenia fizyczne)
    • Tryb aktywny: Golem poświęca się, przywracając ci 25% twojego zdrowia, a następnie rekonstruuje się we wskazanym miejscu. Podczas rekonstrukcji golema, żylaste pędy ranią pobliskich przeciwników, zadając im 450% obrażeń od broni.
  • Żarłoczny Golem (Trucizna)
    • Tryb aktywny: Golem pożera zwłoki we wskazanym miejscu zwiększając zadawane przez siebie obrażenia o 30% za każde pożarte zwłoki.
  • Gnijący Golem (Trucizna)
    • Tryb aktywny: Rozkazujesz przejść golemowi we wskazane miejsce, gdzie rozpada się w stertę 8 zwłok.
  • Lodowy Golem (Zimno)
    • Tryb aktywny: Rozkazujesz przejść golemowi we wskazane miejsce, gdzie zamraża wrogów na 3 sek. i zwiększa ich szansę na otrzymanie krytycznego trafienia o 10% przez 10 sek.

Armia Umarłych

  • Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
    • Czas odnowienia: 120 sek.
    • Ożywiasz ogromną armię szkieletów, która z impetem uderza wskazane miejsce zadając 3000% obrażeń od broni w promieniu 15 metrów.
  • Katatoniczny Uścisk (Trucizna)
    • Z ziemi wysuwają się ręce, które unieruchamiają wrogów w miejscu przez 5 sek.
  • Armia Zamarzniętych(Zimno)
    • Obrażenia od broni zostają zwiększone do 3600%, zaś armia atakuje wszystkich przeciwników w linii.
  • Niekonwencjonalna Walka (Obrażenia fizyczne)
    • Szkielety powstaną z ziemi i atakują losowe cele przez 4 sek.
  • Dolina Śmierci (Obrażenia fizyczne)
    • Szkieletowa armia zapędza wszystkich przeciwników objętych działaniem w jedno miejsce.
  • Martwa Burza (Obrażenia fizyczne)
    • Wzbudzasz wokół siebie burzę umarłych, która zadaje wrogom 2000% obrażeń od broni w ciągu 5 sek.

KLĄTWY

Zniedołężnienie

  • Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
    • Koszt: 10 pkt. esencji.
    • Potworna klątwa, która zmniejsza szybkość ruchu wrogów o 75%, a zadawane przez nich obrażenia o 20% przez 30 sek.
  • Oportunizm (Obrażenia fizyczne)
    • Zyskujesz 3% do szybkości ruchu za każdego przeklętego wroga.
  • Pożyczony Czas (Obrażenia fizyczne)
    • Zyskujesz 1% redukcji czasu odnowienia za każdego przeklętego wroga.
  • Uwiąd (Obrażenia fizyczne)
    • Redukcja obrażeń zostaje zwiększona do 30%, ale klątwa nie zmniejsza już szybkości ruchu.
  • Oszałamiająca Klątwa (Obrażenia fizyczne)
    • Istnieje 10% szans na to, że przeklęci wrogowie zostaną ogłuszeni przy trafieniu na 2 sek.
  • Wycieńczenie (Obrażenia fizyczne)
    • Potęguje efekt zmniejszenia szybkości ruchu przez pierwsze 5 sek.

Pijawka

  • Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
    • Koszt: 10 pkt. esencji.
    • Rzucasz klątwę na wskazany obszar. Przeklęci wrogowie mogą uleczyć napastnika, kiedy otrzymują obrażenia równe 1% ich maksymalnego zdrowia. Czas działania: 30 sek.
  • Zarażenie (Obrażenia fizyczne)
    • Przeciwnicy, którzy zginą będąc pod wpływem klątwy, przekażą ją dalej na pobliski cel.
  • Krwisty Koniec (Obrażenia fizyczne)
    • Za każdym razem gdy zginie przeklęty przeciwnik, odzyskasz zdrowie w ilości równej 200% punktów życia za zabicie.
  • Przeklęta Ziemia (Obrażenia fizyczne)
    • Teraz rzuca klątwę na obszar, lecząc 0,5% twojej maksymalnej wartości punktów życia co sekundę za każdego wroga na przeklętym terenie.
  • Butla Krwi (Obrażenia fizyczne)
    • Za każdym razem gdy zginie przeciwnik, twój czas odnowienia mikstur zostaje skrócony o 1 sek.
  • Osmoza (Obrażenia fizyczne)
    • Każdy przeklęty wróg zwiększa twoją regenerację życia o 751 pkt. na sekundę.

ZWŁOKI

Wybuch Zwłok

  • Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
    • Detonujesz wszystkie zwłoki znajdujące się na wskazanym obszarze w promieniu 11 metrów. Zwłoki zadają 150% obrażeń od broni wrogom znajdującym się w promieniu 20 metrów.
  • Pożegnalne Objęcia (Obrażenia fizyczne)
    • Zwłoki same przyciągają się do najbliższego wroga przed eksplozją, ale umiejętność kosztuje teraz 3% życia za każde zwłoki.
  • Zwarcie (Trucizna)
    • Teraz detonujesz zwłoki znajdujące się w pobliżu, zadając 200% obrażeń od broni wrogom znajdującym się w promieniu 20 metrów.
  • Krwawa Miazga (Obrażenia fizyczne)
    • Promień wybuchu zostaje zwiększony do 25 metrów.
  • Martwe Zimno (Zimno)
    • Zamrażasz wszystkich wrogów w obrębie eksplozji na 2 sek.
  • Szrapnel (Trucizna)
    • Zwłoki wybuchają teraz z dala od ciebie, trafiając wszystkie cele w obrębie stożka.

Trupia Lanca

  • Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
    • Wzywasz pociski z pobliskich zwłok, które ranią wskazanego wroga, zadając mu 750% obrażeń od broni.
  • Kruszący Dotyk (Zimno)
    • Kości wrogów stają się kruche, co zwiększa szansę na zadanie im trafienia krytycznego o 5% przez 5 sek., za każdym razem, gdy zostaną trafieni Trupią Lancą.
  • Krwawa Lanca (Obrażenia fizyczne)
    • Wykorzystuje 5% twojego całkowitego zdrowia, aby wystrzelić w stronę celu dodatkową lancę, która zadaje 250% obrażeń od broni.
  • Trzewiowy Udar (Obrażenia fizyczne)
    • Ogłusza cel na 3 sek.
  • Szatkujące Drzazgi (Trucizna)
    • Każda lanca spowalnia cel o 10% i zmniejsza zadawane przez niego obrażenia o 6% przez 10 sek. Kumuluje się maksymalnie 5 razy.
  • Rykoszet (Obrażenia fizyczne)
    • Trupia Lanca ma 20% szans na odbicie się rykoszetem w jeden dodatkowy cel.

Pochłonięcie

  • Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
    • Pochłaniasz zwłoki znajdujące się na obszarze 60 metrów, aby odzyskać 10 pkt. esencji za każdego trupa.
  • Bezwzględność (Obrażenia fizyczne)
    • Dodatkowo pochłaniasz swoich przywołańców otrzymując 10 pkt. esencji za każdego zabitego sługę.
  • Żarłoczność (Obrażenia fizyczne)
    • Przez 5 sek. zmniejsza pełny koszt esencji o 2% za każde pochłonięte zwłoki.
  • Pożerająca Aura (Obrażenia fizyczne)
    • Przyjmuje postać aury, która pożera wszystkie zwłoki w promieniu 15 metrów, przywracając ci 11 pkt. esencji za każdego trupa.
    • Zasięg tego efektu jest zwiększony o 50% twojego promienia zbierania złota.
  • Nasycenie (Obrażenia fizyczne)
    • Zwiększa maksymalne życie o 2% przez 2 sek. za każdego pochłoniętego trupa.
  • Kanibalizm (Obrażenia fizyczne)
    • Każde pochłonięte zwłoki przywracają także 3% zdrowia.

Ożywienie

  • Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
    • Na 15 sek. ożywiasz maksymalnie 10 zwłok na wskazanym obszarze znajdującym się w promieniu 20 metrów.
  • Oblacja (Obrażenia fizyczne)
    • Zwiększa obrażenia zadawane przez ożywione stwory o 20% , ale każde Ożywienie kosztuje teraz 3% zdrowia.
  • Osobista Armia (Obrażenia fizyczne)
    • Odnoszone obrażenia zostają zmniejszone o 1% za każdego aktywnego, ożywionego sługę.
  • Brawura (Zimno)
    • Ożywieni słudzy zadają dodatkowe 150% obrażeń, ale trwają 6 sek. Zadane obrażenia stają się obrażeniami od zimna.
  • Potworny Powrót (Trucizna)
    • Kiedy ożywiasz zwłoki, wrogowie w promieniu 20 metrów uciekają w przerażeniu przez 3 sek.
  • Czyściec (Obrażenia fizyczne)
    • Kiedy upłynie czas ich działania, ożywieni słudzy zamieniają się z powrotem w możliwe do wykorzystania zwłoki.

UMIEJĘTNOŚCI PASYWNE:

Paliwo Śmierci

  • Pochłonięcie zwłok zwiększa twoją szybkość ruchu o 3% na 5 sek.

Ze Śmierci Życie

  • Pochłonięcie zwłok zapewnia 20% szans na stworzenie kuli zdrowia.

Samotna Warta

  • Zwiększa pancerz o 100%. Wartość ta zostaje zredukowana o 10% za każdego aktywnego przywołańca.

Więzienie z Kości

  • Istnieje 10% szans, że Włócznia z Kości, Kościane Kolce oraz Duch Kości zamkną wrogów w Więzieniu z Kości na 3 sek.

Przywódca Zmarłych

  • Koszt esencji Rozkazywania Szkieletom oraz czas odnowienia Rozkazywania Golemowi zostają zmniejszone o 30%.

Prędkie Żniwa

  • Zwiększa szybkość ataku Kościanych Kolców, Wyssania Krwi oraz Ponurej Kosy o 15%.

Chaotyczny Reanimator

  • Twoje przywołańce zyskują 200% wartości twoich cierni.

Wieczna Udręka

  • Twoje klątwy kosztują o 50% mniej esencji i trwają bezustannie.

Krew za Krew

  • Podniesienie kuli zdrowia usuwa koszt zdrowia kolejnego zaklęcia Krwi. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 3 razy.

Krew jest Mocą

  • Każde 5% straconego zdrowia skróci wszystkie pozostałe czasy odnowienia o 1%.

Wchłonięcie Życia

  • Zwiększa twoją regenerację zdrowia o 10% za każdego przeciwnika znajdującego się w promieniu 20 metrów.

Wydłużona Służba

  • Wydłuża czas działania Szkieletowych Magów i Ożywienia o 25%.

Ostatnia Posługa

  • Jeśli odniesiesz śmiertelne obrażenia, wszystkie twoje przywołańce zostaną poświęcone i przywrócą ci 10% zdrowia. Efekt ten może zostać wywołany maksymalnie raz na 60 sek.

Potworna Danina

  • Odzyskujesz równowartość 10% liczby punktów życia otrzymywanych przy trafieniu za każdym razem, kiedy jeden z twoich przywołańców trafi przeciwnika.

Wszechogarniająca Esencja

  • Zwiększa maksimum esencji o 40 pkt.

Tarcza Rathmy

  • Nie możesz stracić życia przez 4 sek. po użyciu Krainy Umarłych, Armii Umarłych oraz Symulakrum.

Żniwa

  • Podczas korzystania z kosy zyskujesz 1% esencji oraz zdrowia za każdego zabitego.

Rigor Mortis

  • Umiejętności wywołujące Skazę spowalniają również przeciwników o 30% i zmniejszają ich szybkość ataku o 15% na 5 sek.

Ząbkowane Ostrze

  • Kościane Kolce, Włócznia z Kości oraz Duch Kości zadają obrażenia zwiększone o 1% za każde 2 metry dzielące cię od przeciwnika, maksymalnie do 15%.

Źródło: battle.net / Ilustracja wprowadzenia: mat. prasowe

 

Wiesz, co z tym zrobić


Rafał Pilch

Rafał Pilch

O mnie:

Zagorzały fan fantasy, szeroko pojętego gamingu oraz student w jednym.


Więcej informacji o:

Say something here...
Cancel
Log in with ( Sign Up ? )
or post as a guest
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.

Be the first to comment.

MOVIES ROOM POLECA

Najnowsze Wiadomości

nie wyswietli reszty danych

MOVIES ROOM POLECA

Polub nas!

rekrutacja ama

© 2016 MOVIESROOM.PL · Wszystkie prawa zastrzeżone · Korzystanie z serwisu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.