UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na "zrozumiałem" na dole tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. Czytaj więcej…

Zrozumiałem
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj
  • niebawem również
  • Połącz z Facebook
Dishonored 2

Projektant poziomów Dishonored 2, Christophe Carrier, twierdzi że studio myśli o wyprodukowaniu tytułu z tej serii, wykorzystującego możliwości wirtualnej rzeczywistości.

To byłoby marzenie projektanta poziomów -przyznaje Carrier. Argumentuje to tym, że moce takie jak Blink, czyli specyficzna dla serii teleportacja, Far Reach, czyli moc z drugiej części, która umożliwia chwycenie się czegoś magiczną macką, podobną do sprzętu do wspinaczki, jaki na swoim wyposażeniu ma Batman, czy Possesion, moc pozwalająca na przejęcie krótkotrwałej kontroli nad przeciwnikami, byłyby jego zdaniem proste do przeniesienia do VR i mogłyby być ekscytujące dla graczy.

 

Dishonored 2 Clockwork MansionClockwork Mansion z Dishonored 2. Takie właśnie lokacje byłyby kluczowe dla doświadczenia Dishonored VR w wizji Christophe'a Carriera.. fot. Materiały prasowe.

Jednocześnie pracownik studia Arkane ostudził trochę zapał fanów: Prawdopodobnie Blink będzie jedynym środkiem transportu. Nie oczekujcie też dostępności wszystkich sposobów zabijania przeciwników - niektóre z nich w VR mogłyby Was przyprawić o mdłości.

Zobacz również: Prey: zmodyfikowany zwiastun produkcji!

Dalej Carrier powiedział, jakby widział Dishonored VR: Pewnie działoby się w lokalizacji takiej jak Clockwork Mansion z Dishonored 2. Oglądanie pięknych scenerii z bliska, manipulowanie obiektami, to są ważne części doświadczenia wirtualnej rzeczywistości.

Nie należy też spodziewać się dokładnego portu gry na VR. Nie sądzę, by stworzenie portu zwyczajnej gry na VR było teraz możliwe. Gry na VR muszą być teraz specjalnie stworzone z myślą o tych możliwościach - twierdzi Carrier.

Źródło: gameradar.com / Ilustracja wprowadzenia: Materiały prasowe.

 

 

Wiesz, co z tym zrobić


Tadeusz Mencel

Tadeusz Mencel

Dziennikarz

O mnie:

Zajmuje się szeroko pojętą popkulturą - grami, komiksami, literaturą w mniejszym stopniu serialami i filmami. Interesuje się szerokimi syntezami wykraczającymi poza jeden rodzaj dzieł kultury.


Dodaj komentarz

Zaloguj się i przejdź na naszą stronę mocy! Komentuj bez weryfikacji, oceniaj, twórz własną społeczność i odkryj potęgę mocy Movies Room!

Kod antyspamowy
Odśwież

 

ZNAJDZIESZ NAS NA:
WSPÓŁPRACUJEMY Z :
  • logo1
  • logo2
  • logo3
  • logo4
  • logo5
  • logo6
  • logo7
  • logo8
  • logo9
  • logo18
  • logo-cenega
  • logo-ama
  • logo10
  • logo11
  • logo12
  • logo-netflix
  • logo14
  • logo15
  • logo16
  • logo17
  • logo18
  • logo18
  • logo-enemef
  • logo-cd-pro-red
  • logo-snap-book
  • logo19
  • logo20
  • logo21
  • logo22
  • logo23
  • logo-samsung
  • logo25
  • logo-universal
  • logo rebis
  • logo-sony-music
  • logo-techland

© 2016 MOVIESROOM.PL · Wszystkie prawa zastrzeżone · Korzystanie z serwisu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

Wykonanie strony: Tomasz Szymański, projekt: Tomasz Rewers