UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na "zrozumiałem" na dole tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. Czytaj więcej…

Zrozumiałem
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj
  • niebawem również
  • Połącz z Facebook
Rich Kids

W czasach, gdy Facebook, Twitter i Instagram zdominowały social media i dla wielu ludzi są czymś, bez czego nie potrafią wyobrazić sobie dnia, czymś naturalnym jest, że wszystkie te serwisy są darmowe. Twórcy Rich Kids doszli jednak do wniosku, że stworzą coś wyjątkowego.

Rich Kids to najbardziej ekskluzywny serwis społecznościowy na świecie. Z zasady przypomina Instagrama, użytkownicy wrzucają swoje zdjęcia, chwaląc się najróżniejszymi rzeczami. Jest jednak jeden drobny haczyk. Używanie serwisu kosztuje - konkretnie 1000 dolarów miesięcznie.

rich kids 1000 dolarowFot. Thenextweb.com

Zobacz również: Zobaczcie jak zrobić hamburgera z Pulp Fiction!

Firma w opublikowanym stanowisku nieukrywa, że serwis nie jest dla każdego i chce, by użytkownicy czuli się nie tylko wyjątkowo, ale też czuli, że przebywają w wyjątkowym towarzystwie:

Tworzymy coś zupełnie innego. Ten nowy serwis społecznościowy został stworzony dla ludzi, któ są widoczni i eleganccy w znaczący sposób. Dzieląc się swoimi zdjęciami z innymi użytkownikami mogą stworzyć prawdziwą bazę fanów. Tylko użytkownicy serwisu mogą wrzucać zdjęcia, obejrzeć je może z kolei właściwie każdy, bez opłat. Za możliwość umieszczania swoich zdjęć należy zapłacić 1000 dolarów miesięcznie.

Choć brzmi to nieco przerażająco, właściciel serwisu Juraj Ivan zapewnia, że wszystko to stworzył w szczytnym celu. 1/3 zysków zostanie przeznaczona na edukację biednych dzieci. Tym samym bogaci będą mieli miejsce do wewnętrznej komunikacji, jednocześnie pomagając biedniejszym. Pytanie tylko, czy właśnie o to chodzi w social mediach?

Stronę internetową serwisu możecie zobaczyć TUTAJ. Oczywiście za jej pośrednictwem możecie również wykupić dostęp do aplikacji.

Źródło i Fotografia wprowadzenia: thenextweb.com

 

Wiesz, co z tym zrobić


Piotr Stokłosiński

Piotr Stokłosiński

O mnie:

W ciągu dnia jakiś film, wieczorem piłka nożna, w nocy futbol amerykański.


Dodaj komentarz

Zaloguj się i przejdź na naszą stronę mocy! Komentuj bez weryfikacji, oceniaj, twórz własną społeczność i odkryj potęgę mocy Movies Room!

Kod antyspamowy
Odśwież

 

ZNAJDZIESZ NAS NA:
WSPÓŁPRACUJEMY Z :
  • logo1
  • logo2
  • logo3
  • logo4
  • logo5
  • logo6
  • logo7
  • logo8
  • logo9
  • logo18
  • logo-cenega
  • logo-ama
  • logo10
  • logo11
  • logo12
  • logo-netflix
  • logo14
  • logo15
  • logo16
  • logo17
  • logo18
  • logo18
  • logo-enemef
  • logo-cd-pro-red
  • logo-snap-book
  • logo19
  • logo20
  • logo21
  • logo22
  • logo23
  • logo-samsung
  • logo25
  • logo-universal
  • logo rebis
  • logo-sony-music
  • logo-techland

© 2016 MOVIESROOM.PL · Wszystkie prawa zastrzeżone · Korzystanie z serwisu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

Wykonanie strony: Tomasz Szymański, projekt: Tomasz Rewers