• Zaloguj się
  • Zarejestruj
  • niebawem również
  • Połącz z Facebook

Nowa Zelandia to przepiękny kraj. W ciągu ostatnich kilkunastu lat jego krajobrazy mają prawo kojarzyć się wielu fanom z Jacksonowskimi trylogiami umiejscowionymi w wielkim świecie Śródziemia autorstwa J.R.R. Tolkiena. Pochodzący z Nowej Zelandii 21-letni fotograf Akhil Suhas po ukończeniu Uniwersytetu w Auckland przebył 15 tysięcy kilometrów terenu w tymże kraju w przeciągu pół roku. Zaowocowało to wspaniałymi ujęciami.

 Gandalf 1Fot. Akhil Suhas

 

Jak widzicie, jego fotografie nie są standardowymi zdjęciami do pocztówki. Akhil uznał, że aby uczynić ową gigantyczną sesję jeszcze bardziej wyjątkową, zamieści symbol, który wymownie podkreśli, z czym związane będzie to, co robi. A któż mógłby być lepszym symbolem od największego podróżnika Śródziemia - Gandalfa Szarego?

 Gandalf 2Fot. Akhil Suhas

Akhil podróżował przez pewien czas z przyjacielem-fotografem, jednak przez większość czasu otaczała go samotność. Młody mężczyzna pracował w różnych hostelach, aby jakoś się utrzymać. W celu zminimalizowania kosztów podróżował z materacem w samochodzie. 

 Gandalf 3fot. Akhil Suhas

Do najprostszych zadań należało odnalezienie statystów, którzy odegraliby Gandalfa w trakcie robienia zdjęć. W końcu zapewne niewielu jest ludzi, którzy znają prozę bądź adaptacje Jacksona i nie chcieliby przymierzyć, choć na chwilę, stroju wielkiego czarodzieja. A przecież Nowa Zelandia szczyci się tym, że była stałym miejscem zdjęć do tych właśnie widowisk.

 Gandalf 4fot. Akhil Suhas

 

Gandalf 5fot. Akhil Suhas

 

 Gandalf 6fot. Akhil Suhas

 

Gandalf 7fot. Akhil Suhas

 

Gandalf 8fot. Akhil Suhas

 

Gandalf 10fot. Akhil Suhas

 

Gandalf 11fot. Akhil Suhas

Źródło: Guardian/ Ilustracja wprowadzenia: Materiały prasowe.

 

Wiesz, co z tym zrobić


Szymon Góraj

Szymon Góraj

Redaktor

O mnie:

Miłośnik literatury (w szczególności klasycznej i szeroko pojętej fantastyki), kina, komiksów i paru innych rzeczy. Jeżeli chodzi o filmy i seriale, nie preferuje konkretnego gatunku. Zazwyczaj ceni pozycje, które dobrze wpisują się w daną konwencję.


Dodaj komentarz

Zaloguj się i przejdź na naszą stronę mocy! Komentuj bez weryfikacji, oceniaj, twórz własną społeczność i odkryj potęgę mocy Movies Room!

Kod antyspamowy
Odśwież

 

ZNAJDZIESZ NAS NA:
WSPÓŁPRACUJEMY Z :
  • logo1
  • logo2
  • logo3
  • logo4
  • logo5
  • logo6
  • logo7
  • logo8
  • logo9
  • logo18
  • logo-cenega
  • logo-ama
  • logo10
  • logo11
  • logo12
  • logo-netflix
  • logo14
  • logo15
  • logo16
  • logo17
  • logo18
  • logo18
  • logo-enemef
  • logo-cd-pro-red
  • logo-snap-book
  • logo19
  • logo20
  • logo21
  • logo22
  • logo23
  • logo-samsung
  • logo25
  • logo-universal
  • logo rebis
  • logo-sony-music
  • logo-techland

© 2016 MOVIESROOM.PL · Wszystkie prawa zastrzeżone · Korzystanie z serwisu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

Wykonanie strony: Tomasz Szymański, projekt: Tomasz Rewers