Informacja o plikach cookies

Nasz portal korzysta z plików cookies. Pozostając na Movies Room wyrażasz zgodę na korzystanie z tych plików i podobnych technologii. Czytaj więcej…

Zrozumiałem
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj
  • Połącz z Facebook
reklama-ama-artykuly-top

Takie mamy czasy, po duchach na czacie i w smartfonach przyszła pora na straszenie przez Facebooka. W ramach starożytnego rytuału konto głównej bohaterki zostało opętane przez siły nadprzyrodzone i teraz publikuje ona masakryczne filmiki, które jedną z bohaterek doprowadzają do samobójstwa. Najwyraźniej ktoś tu usunął z friendsów złą osobę... Horror Friend Request pojawił się w dystrybucji festiwalowej już 2 lata temu, na początku 2016 roku można go było również zobaczyć w kinach w wielu europejskich krajach, a już wkrótce doczeka się szerokiej premiery w Stanach Zjednoczonych, więc rośnie szansa, że w końcu trafi i do Polski. Mimo że zapowiedź brzmi absurdalnie wielu recenzentów całkiem poprawnie oceniło produkcję. Całość reżyseruje debiutant, Simon Verhoeven, wnuk reżysera takich hitów jak Robocop, Pamięć absolutna oraz Elle. Hasło reklamowe filmu brzmi "Like. Comment. Kill." (tłum. polub, skomentuj, zabij) lub "Be careful who you click with" (tłum. uważaj, z kim klikasz). Czy warto czekać na Friend Request można przekonać się oglądając poniższy zwiastun.

Zobacz również: [email protected] - recenzja horroru smartfonowego

źródło: youtube.com / ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe

 

Wiesz, co z tym zrobić


Krzysztof Warzała

Krzysztof Warzała

Dziennikarz

O mnie:

Miłośnik prawdziwego kina, a nie tych artystycznych bzdur. Jeśli masz ciekawy temat do opisania, pisz tutaj - [email protected]


Więcej informacji o:

Powiedz coś tutaj...
Odrzuć
Zaloguj jako ( Zalogować ? )
albo wyślij jako gość
Wczytywanie komentarza... The comment will be refreshed after 00:00.

Be the first to comment.

MOVIES ROOM POLECA

Najnowsze Wiadomości

Polub nas

reklama-ama-artykuly-top

© 2016 MOVIESROOM.PL · Wszystkie prawa zastrzeżone · Korzystanie z serwisu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.