Ekipa i Genzie mogą liczyć na swoich fanów. Młodzieżowa komedia akcji “100 dni do matury” okazała się hitem polskich kin. Film zrobiony przez popularnych influencerów zaliczył najlepsze otwarcie w polskim box-office 2025 roku.
„100 dni do matury” – zrealizowaną z rozmachem komedię akcji spod szyldu Ekipy, która na ekranach kin zadebiutowała w miniony piątek zobaczyło już 324 tysiące widzów. Tym samym jest to najlepszy wynik premierowego weekendu wyświetlania w tegorocznym box office.
„100 dni do matury”, opowieść o wkraczających w dorosłość licealistach podbiła serca widzów w całym kraju. Film, który od pierwszych zapowiedzi wzbudzał ogromne zainteresowanie, spełnił oczekiwania zarówno młodej publiczności, jak i starszych widzów, którzy z sentymentem wspominają swoje szkolne lata.
– Reakcje widzów po pierwszym weekendzie w kinach są ekscytujące! To dla nas ogromna satysfakcja widzieć, jak nasze nowatorskie podejście – połączenie influencerów i kina gatunkowego – spotyka się z tak entuzjastycznym odbiorem. Występy twórców internetowych zostały nie tylko docenione, ale wręcz zachwyciły widzów swoją autentycznością i charyzmą. Co najważniejsze, film angażuje i bawi nie tylko fanów influencerów, ale szeroką kinową publiczność. „100 dni do matury” pokazuje, że polskie kino młodzieżowe ma ogromny potencjał i może dostarczać widzom rozrywkę na najwyższym poziomie! – komentuje producent filmu Łukasz Wojtyca, prezes zarządu Ekipa Holding.
Z zakupami biletów do kina nie powinni zwlekać fani gwiazd internetu, gdyż jeszcze tylko do końca tygodnia występujący w filmie influencerzy: Bartek Laskowski (Świeży), Hania Puchalska (HiHania), Patryk Baran (Mortalcio) Bartek Kubicki, Pola Sieczko, Kinga Banaś, Julita Różalska, Alan Kowalczewski (Posti), Dominik Kwolczak (Kwolczi), Patryk Lubaś (Qry) będą pojawiać się na wybranych seansach, by osobiście przywitać zebranych widzów i podziękować im za wsparcie, które okazują twórcom od początku realizacji projektu. Kampania marketingowa i zaangażowanie influencerów wokół filmu to pierwsze tak szeroko zakrojone przedsięwzięcie w Polsce.
Film „100 dni do matury” trafił do kin 28 lutego i dostępny jest z audiodeskrypcją. Korzystać z niej można przez aplikacje Audiomovie oraz Kino Dostępne. Reżyserem i autorem pomysłu filmu jest Mikołaj Piszczan, scenarzystą jest Łukasz Zdanowski, za produkcję odpowiadają Laniakea Pictures, Ekipa Holding oraz Watchout Studio. Dystrybucją w Polsce zajmuje się NEXT FILM.
Kapsel to imprezowicz z klasy maturalnej, dla którego znacznie ważniejsza niż egzamin dojrzałości jest paczka bliskich znajomych. Gdy dociera do niego, że zakończenie liceum oznacza również rozpad jego ekipy, postanawia pokrzyżować wszystkim studenckie plany i podarować jeszcze jeden rok wspólnej beztroski. Aby ocalić przyjaciół od trudów wkraczania w dorosłość, zamierza włamać się do innowacyjnego systemu Ministerstwa Edukacji i zmienić wyniki matur. Do brawurowej akcji angażuje grupę licealistów z najmniejszymi szansami na zdanie matury oraz… dawno niewidzianego, pełnego kontrowersyjnych życiowych mądrości dziadka. Czy genialny plan Kapsla się powiedzie? Czy chłopakowi uda się zmienić bieg wydarzeń i zatrzymać przyjaciół przy sobie?
„100 dni do matury” to wciągająca opowieść o pierwszych ważnych wyborach, przyjaźni i gotowości do zmian z udziałem topowych polskich influencerów. Zabawne i mądre kino dla nastolatków łączące ważne przesłanie z jakościową rozrywką. Zrealizowana z rozmachem produkcja o młodych i dla młodych z brawurową akcją w tle.
źródło: informacja prasowa / ilustracja: fot. Karolina Grabowska
Kontakt: [email protected] Twitter: @KonStar18