Marvel ponownie współpracuje z Coca-colą! Rok temu mogliśmy zobaczyć na sklepowych półkach napoje z symbolami Lokiego, Iron Mana, Czarnej Wdowy i Czarnej Pantery. Teraz nadchodzi nowe.
Obecnie nie wiemy czy nowa akcja promocyjna trafi nad Wisłę, lecz na pewno zobaczymy je w sklepach za wielką wodą. W poniedziałek The Walt Disney Company i Coca-Cola wypuściły na rynek Coca-Cola x Marvel: The Heroes — innowacyjną współpracę z udziałem najpopularniejszych postaci Marvela.
Przez prawie 85 lat Marvel inspirował miliony fanów różnorodnymi postaciami i ponadczasowymi historiami, a teraz Coca-Cola przenosi tych bohaterów do swoich kultowych puszek i butelek, kontynuując jednocześnie współpracę z Disneyem zapoczątkowaną ponad 60 lat temu. Islam ElDessouky, globalny dyrektor ds. strategii kreatywnej i treści w firmie Coca-Cola powiedział:
Coca-Cola ma długą historię związaną z Disneyem i ekscytujące jest utrzymywanie relacji, która zachęca i umożliwia nam dalsze kreatywne wypychanie siebie i naszych relacji na nowe wyżyny. Najnowsza współpraca z Marvelem pozwala nam wykorzystać dziedzictwo i powiązania obu marek, aby zapewnić konsumentom nowe i nieoczekiwane doświadczenia.
Powstało aż 38 różnych wariantów puszek i butelek Coca-Coli i Coca-Coli Zero. Zobaczymy kolejno:
Coca-Cola: Blade, Cable, Colossus, Daredevil, Deadpool, Elektra, Juggernaut, Kingpin, Loki, Moon Knight, Ellie Phimister, Wolverine, Nick Fury, Storm (tylko w USA), Super Skrull, War Machine
Coca-Cola Zero: Ant-Man, Czarna Pantera, Czarna Wdowa, Kapitan Ameryka, Kapitan Marvel, Doktor Strange, Groot, Hulk, Iron Man, Ms. Marvel, She-Hulk, Rocket, Scarlet Witch, Shang-Chi, Star-Lord, Thanos, Thor.
My jeszcze nie widzieliśmy jej w sklepach, ale fani mogą zbierać postacie powstałe w ramach tej ekscytującej nowej współpracy (podobno) w sklepach na całym świecie. Coca-Cola x Marvel: The Heroes będzie dostępna w ponad 50 krajach na całym świecie, w Ameryce Północnej, Ameryce Łacińskiej, Europie, Chinach, Japonii i regionie Azji i Pacyfiku.
Źródło: thewaltdisneycompany.com / ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe
Geek i audiofil. Magister z dziennikarstwa. Naczelny fan X-Men i Elizabeth Olsen. Ogląda w kółko Marvela i stare filmy. Do tego dużo marudzi i słucha muzyki z lat 80.