Movies Room - Najlepszy portal filmowy w uniwersum

K-popowe łowczynie demonów przechodzą do prawdziwego świata? Saja Boys stali się prawdą!

Autor: Mikołaj Lipkowski
17 listopada 2025
K-popowe łowczynie demonów przechodzą do prawdziwego świata? Saja Boys stali się prawdą!

A więc nie chcieliście aktorskiej wersji, to przejdziemy do Waszego świata. K-popowe łowczynie demonów stają się coraz bardziej realne, bowiem Saja Boys przeistaczają się w prawdziwy zespół.

Fikcyjny boysband z hitowej animacji Netflixa, K-popowe łowczynie demonów, staje się rzeczywistym projektem muzycznym - wszyscy wokaliści Saja Boys oficjalnie dołączyli do wytwórni FKMP, rozpoczynając działalność jako pełnoprawna grupa na koreańskim rynku. Czy koncerty Saja Boys będą takim samym hitem jak w animacji?

Saja Boys wchodzą na salony! 

Saja Boys, znani z animacji K-popowe łowczynie demonów, oficjalnie przechodzą z ekranu do realnej sceny muzycznej. Pięciu wokalistów - Andrew Choi, Neckwav, Kevin Woo, Danny Chung i samUIL Lee - zostało członkami Federacji Wykonawców Muzycznych Korei (FKMP), co oznacza ich wejście do profesjonalnego obiegu muzycznego. To krok symboliczny i praktyczny, szczególnie że większość z nich dotąd działała głównie poza Koreą.

FKMP zaznacza, że dobrowolne przystąpienie twórców z zagranicy odzwierciedla rosnące globalne zaufanie do koreańskiego systemu ochrony praw pokrewnych. W erze globalnej konsumpcji K-popu takie działania są kluczowe dla zapewnienia artystom należnych praw. Organizacja, licząca już ponad 50 tys. członków, zapowiada dalsze wzmocnienie swojej roli jako centralnej platformy dla wykonawców z całego świata.

Więcej o filmach na Movies Room:

O czym opowiada animacja?

K-popowe łowczynie demonów to fantastyczna przygodowa opowieść o fikcyjnym żeńskim zespole K-pop, który za pomocą swojej muzyki chroni świat przed demonami. Film został opracowany i wyprodukowany przez Sony Pictures Animation. W ramach umowy licencyjnej Sony z Netflixem, produkcja trafiła bezpośrednio na platformę Netflix i stała się najpopularniejszym filmem w historii serwisu. Tymczasem trzy piosenki z filmu — „Golden”, „Your Idol” i „Soda Pop” — nie schodzą z listy Billboard Hot 100 i mogą zostać nominowane do nadchodzących nagród Grammy.

Fenomen animacji K-popowe łowczynie demonów sprawił, że nawet Netflix, który zwykle unika dystrybucji kinowej, zdecydował się wypuścić wersję karaoke filmu do kin na specjalne wydarzenia dla fanów w sierpniu i październiku. Podczas pierwszej serii pokazów film zarobił około 18 milionów dolarów w dwa dni, a w okolicach Halloween zgromadził kolejne 5–6 milionów, co jest imponującym wynikiem, biorąc pod uwagę, że od miesięcy był dostępny w streamingu.


Źródło: koreatimes.co.kr / ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe 

Chcesz nas wesprzeć i być na bieżąco? Obserwuj Movies Room w google news!

Geek i audiofil. Magister z dziennikarstwa. Naczelny fan X-Men i Elizabeth Olsen. Ogląda w kółko Marvela i stare filmy. Do tego dużo marudzi i słucha muzyki z lat 80.

Komentarze (0)
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.