Okazuje się, że Assassin’s Creed w końcu trafi do Polski. Nie w formie pełnoprawnej gry, lecz jako oficjalna karta płatnicza. Takie cudo oferuje serwis Cinkciarz.pl.
Globalny fintech Cinkciarz.pl rozpoczyna współpracę z producentem gier wideo Ubisoft na terenie Polski. Dzięki partnerstwu rodzimi fani Assassin’s Creed będą mogli zamówić unikatową kartę wielowalutową z wizerunkiem z gier. O wzorze zadecydują internauci. Właśnie rusza głosowanie nad 1 z 2 wizerunków, latem w eStore Cinkciarz.pl wystartuje preorder, a jesienią karty będą już w regularnej sprzedaży.
Dołącz do Bractwa ze Starterem Cinkciarz.pl & Assassin's Creed – z takim hasłem polski fintech nawiązał współpracę z globalnym producentem gier wideo Ubisoft na terenie Polski. Jej owocem będzie wyjątkowa karta wielowalutowa dla miłośników Assassin’s Creed mieszkających w Polsce – jednej z najsłynniejszych serii na świecie, których łączna sprzedaż to ponad 200 mln na całym świecie.
Społeczność internetowa i gracze mogą już zagłosować na 1 z 2 wizerunków na karcie. Głosowanie na profilu Cinkciarz.pl w serwisie X (dawniej Twitter) potrwa do wtorku 2 lipca. Jesienią karty z wybranym wzorem trafią do regularnej sprzedaży, ale już latem w marketplace Cinkciarz.pl użytkownicy będą mieli możliwość zamawiania ich w preorderze jako Starter Cinkciarz.pl & Assassin’s Creed.
– Współpraca z takim gigantem jak Ubisoft pokazuje, jak wysoko mierzymy. Nasza karta wielowalutowa, która cieszy się ogromnym zainteresowaniem, to produkt nie tylko dla podróżujących za granicę i kupujących online w międzynarodowych sklepach. Karty udostępniane przez fintech Cinkciarz.pl sprawdzają się także na co dzień. Edycja specjalna dla użytkowników mieszkających w Polsce, której wzór gracze będą mogli sami wybrać w głosowaniu, to również coś wyjątkowego dla kolekcjonerów i fanów Assassin’s Creed – mówi Piotr Kiciński z Cinkciarz.pl.
– To pierwsza tego typu współpraca, skierowana do fanów serii Assassin’s Creed na terenie Polski. Dzięki tej inicjatywie, fani otrzymają zupełnie nową możliwość na wyrażenie swojej pasji i przynależności do społeczności marki – mówi Kamil Ściana, Senior Communications Manager na rynki CEE z Ubisoft.
Posiadacze kart udostępnianych przez Cinkciarz.pl zyskują dostęp do darmowych rachunków w polskich złotych i 19 innych walutach, a płacić mogą w ponad 160 walutach. Fintech oferuje karty wielowalutowe w formie wirtualnej oraz fizycznej z opcją wysyłki nie tylko pocztą, ale również kurierem i do paczkomatów. Użytkownicy mają możliwość płacenia zbliżeniowo za pomocą smartfona, zegarka i opaski, dzięki Apple Pay, Google Pay i Garmin Pay. Starter Cinkciarz.pl z kartą to produkt dostępny w eStore polskiego fintechu. Po jego otrzymaniu zamawiający decydują, czy chcą sami używać karty czy dać ją członkowi rodziny (np. jako prezent dla dziecka) lub znajomemu. Osoba, która będzie chciała korzystać z „plastiku”, musi założyć konto na Cinkciarz.pl lub zalogować się do portalu i zarejestrować kartę w swoim profilu.
Kierowany przez Ubisoft Québec (Assassin's Creed Odyssey), Assassin's Creed Shadows przeniesie graczy do XVI-wiecznej Japonii. Kraj zmierza w kierunku brutalnej drogi do zjednoczenia, gdzie niepokoje rosną wraz z pojawianiem się nowych koalicji i przenikaniem skorumpowanych obcych wpływów. Poznamy splatające się losy Naoe, asasynki shinobi z prowincji Iga, oraz Yasuke, potężnego afrykańskiego samuraja z legend. W czasach burzliwego okresu późnego Sengoku ten nadzwyczajny duet odkryje swe wspólne przeznaczenie, zapoczątkowując nową erę w historii Japonii.
Źródło: informacja prasowa / ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe
Geek i audiofil. Magister z dziennikarstwa. Naczelny fan X-Men i Elizabeth Olsen. Ogląda w kółko Marvela i stare filmy. Do tego dużo marudzi i słucha muzyki z lat 80.