Movies Room - Najlepszy portal filmowy w uniwersum

next
Galapagos vigo

Magiczne lata 80. w Paramount Network

Personalizacja i produkcja na żądanie motywem przewodnim stoiska Epson

Autor: Mikołaj Lipkowski
29 maja 2024
Personalizacja i produkcja na żądanie motywem przewodnim stoiska Epson

Globalny lider technologiczny Epson demonstruje na targach Drupa w Düsseldorfie pełne możliwości swoich komercyjnych i przemysłowych cyfrowych drukarek atramentowych. Od dużych maszyn do druku etykiet, przez wielkoformatowe urządzenia do drukowania oznakowań, druku sublimacyjnego i bezpośrednio na tkaninach, po wielokrotnie nagradzane kompaktowe urządzenia do kolorowych wydruków wysokiej jakości na różnych materiałach i podłożach.

Prezes Epson, Yasanori Ogawa, osobiście zjawia się na targach Drupa, aby pierwszego dnia wygłosić wykład pod tytułem „Up Close and Personal – Innovation in Digital Printing” (Personalizacja i innowacje w druku cyfrowym). Ogawa opowiada o tym, jak Epson „wymyślił się na nowo”, odchodząc od starych urządzeń analogowych na rzecz bardziej zrównoważonej cyfrowej technologii druku atramentowego: "Omówię potencjał technologii cyfrowej w druku komercyjnym i przemysłowym, a także jej zalety, takie jak zrównoważona produkcja, zmniejszenie generowania odpadów i zaspokajanie rosnącego zapotrzebowania na wartościowe, spersonalizowane produkty.

Dążenie do jeszcze większej wydajności, kompaktowości i precyzji, które Epson stosuje od wielu lat, wykracza daleko poza obszar samej technologii. Oparte na tych cechach hasło „sho sho sei” oznacza filozofię opartą na eliminacji odpadów, zmniejszeniu wymiarów urządzeń i zwiększaniu dokładności. Wierzę, że takie podejście pozwala nam tworzyć jeszcze większą wartość społeczną".

Podczas tegorocznych targów Drupa Epson skupia się przede wszystkim na spełnianiu oczekiwań rosnącego zapotrzebowania na lokalną produkcję na żądanie. W miarę odchodzenia od rozwiązań druku analogowego na rzecz wysokiej jakości produktów dostosowanych do konkretnych potrzeb — kompaktowe i elastyczne drukarki do mikroprodukcji mają swój złoty czas.

„Klienci poszukują pięknie zaprojektowanych, niepowtarzalnych przedmiotów, które będą upiększać przestrzeń, w której żyją, a Epson chce pokazać ofertę rozwiązań, które im to umożliwią. Na naszym stoisku pokazujemy, jak nasze najnowsze technologie druku cyfrowego pomagają firmom w wytwarzaniu kolorowych i niepowtarzalnych produktów drukowanych o wysokiej jakości bezpośrednio w miejscu docelowym.

Na targach Drupa prezentujemy witrynę sklepową z przedmiotami pokazującymi potencjał naszej technologii druku w pobudzaniu kreatywności i przenoszeniu kolorowych marzeń na zróżnicowane podłoża i powierzchnie — od barwnych koszulek na zamówienie, przez zdjęcia, etui na telefony i podstawki, po piłki golfowe, deski surfingowe, leżaki, ręczniki, okleiny samochodowe oraz tapety i elementy wyposażenia domu” - mówi Tomasz Kuciński z Epson Polska.

Oto niektóre z nowych produktów Epson pokazywanych w tym roku na targach Drupa:

  • Premierowy 64-calowy model SureColor SC-P20500 przeznaczony dla twórców wysokiej jakości fotografii artystycznej, plakatów i oznakowań do wnętrz.
  • Nowa kolorowa drukarka etykiet na żądanie ColorWorks C8000 do komercyjnego drukowania etykiet wysokiej jakości.
  • Suche mini laby (D1000, D500) i mniejsze drukarki sublimacyjne (SureColor F500 i F100) przeznaczone do mikroprodukcji i dla twórców pracujących z różnymi rodzajami materiałów i podłoży.
  • Najnowsza, wytrzymała zintegrowana z drukarką głowica przemysłowa Epson (D3000) przeznaczona do pracy z atramentami wodnymi i UV, pokazując elastyczność technologii głowicy drukującej Epson.

Źródło: informacja prasowa / ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe 

Chcesz nas wesprzeć i być na bieżąco? Obserwuj Movies Room w google news!

Geek i audiofil. Magister z dziennikarstwa. Naczelny fan X-Men i Elizabeth Olsen. Ogląda w kółko Marvela i stare filmy. Do tego dużo marudzi i słucha muzyki z lat 80.

Komentarze (0)
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.