Advertisement
Advertisement

Wyniki: Wygraj ochronę swojego telefonu oraz Dziedzictwo. Hereditary na DVD z okazji premiery filmu Countdown!

Z okazji premiery nowego horroru Countdown wraz z Monolith Films zapraszamy Was do udziału w wyjątkowym konkursie!

DO WYGRANIA:

3x zestaw: Voucher o wartości 120 zł do MyScreen PROTECTOR oraz film Dziedzictwo. Hereditary na DVD!

MyScreen PROTECTOR to uznana już na całym świecie marka rozwiązań ochronnych dla urządzeń mobilnych. Dzięki szerokiej ofercie produktowej na bieżąco dostosowywanej do najnowszych modeli smartfonów i tabletów marka pozyskuje kolejnych klientów, którzy powierzają jej bezpieczeństwo swoich urządzeń. Produkty MyScreen PROTECTOR są rozwijane i wytwarzane w Polsce z wykorzystaniem własnych technologii produkcji i aplikacji.

Więcej na https://www.myscreenprotector.com/pl/


NAGRODY TRAFIAJĄ DO:

Przemysław Klimek

Adrian Suchodolski

Monika Borucka

Wszystkich pozostałych już teraz zapraszamy do śledzenia naszego facebookowego profilu – gdzie na bieżąco informujemy Was o kolejnych konkursach.


Chciałbyś poznać datę swojej śmierci? Nawet jeśli wypada dzisiaj?  Ciekawość to pierwszy stopień do piekła.

Ruth wraz z grupą przyjaciół w ramach żartu ściąga na smartfon tajemniczą aplikację, która ma przewidywać datę śmierci użytkownika. Śmiech szybko zmienia się w przerażenie. W internecie zaczynają pojawiać się doniesienia o tajemniczych zgonach użytkowników aplikacji… dokładnie w dniach przez nią zapowiedzianych. Ruth ma umrzeć za 3 dni i 7 godzin. Czy zdoła odwrócić przeznaczenie?

W smartfonie można znaleźć dziś wszystko. Także śmierć.

Film już w kinach!

Ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe

Redaktor naczelny

Założyciel i właściciel Movies Room. Z wykształcenia prawnik i certyfikowany mediator sądowy . Redaktor naczelny, grafik i account manager. Gustuje w kinie rozrywkowym jak i w filmach, po których psychikę trzeba zbierać z podłogi. Fan Batmana, Dartha Vadera, Geralta z Rivii i innych "bad-assów" popkultury.

Odpowiedzialny za koordynacje zespołu, public relations, marketing oraz publicystykę wszystkich działów.

Więcej informacji o

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?