Advertisement

Death Stranding będzie bardzo intuicyjną grą akcji w otwartym świecie – mówi Kojima

Death Stranding, tajemniczy projekt Hideo Kojimy, w który zaangażowany jest między innymi Norman Reedus i Guillermo del Toro, doczekał się wreszcie ujawnienia nieco większej ilości szczegółów. W wywiadzie dla PlayStation Blog Hideo Kojima dość szeroko opowiedział o tym, jak bardzo chce zrobić grę w otwartym świecie, „która da graczom wiele swobody”.

O projekcie można myśleć, jako o grze akcji, jednak Kojima chce, aby Death Stranding było też „bardzo intuicyjne” i pozwalało graczom łatwo się wciągnąć. Jednocześnie gra ma oferować „określony poziom głębi”, a ogólnym celem jest „stworzenie czegoś, czego gracze jeszcze nie doświadczyli”.

Masz wiele możliwości wyboru, w kwestii tego, co chcesz robić, możesz wsiąść w pojazd i tak dalej. Jeżeli lubisz walczyć, znajdziesz ku temu mnóstwo okazji, ale jeżeli jesteś innym typem gracza, istnieją też inne sposoby, aby grać w tę grę.

Zobacz również: Horizon Zero Dawn – pierwsze wrażenia z rozgrywki!

kojima

Gra ma zaoferować swoisty koncept „włókien” (ang. strands), co Hideo tłumaczy następująco:

To mój 31 rok w branży gier i w tym czasie głęboko siedziałem w produkcji gier akcji. Na ogół chodzi o to, że gracz ma broń i gra przeciwko wrogom, w trybie singleplayer, albo jest to zabierane online przeciwko innym graczom w bardzo kompetytywnym środowisku. Łączą się wspólnie pistoletami – prawie zawsze chodzi o pistolety – przeciwko silniejszemu przeciwnikowi. W tej grze też możesz to robić, ale chciałem pójść z tym nieco głębiej, poza to, z czymś, co nie skupia się na broni, takiej jak pistolety, i to ma właśnie połączenie z koncepcją włókien.

Kojima dodaje także, że gra nie będzie zmuszała do grania online i jeżeli ktoś woli grać w pojedynkę, będzie to możliwe. Zaznacza także, że gra online będzie zupełnie inna niż oczekiwania ludzi, podczas gdy inne gry mają oddzielony tryb kampanii od trybu online, Death Stranding raczej wyjdzie poza tę strukturę.

https://www.youtube.com/watch?v=H2Hy96sOnq8

Pełny wywiad znajdziecie na PlayStation Blog.

Death Stranding nie ma jeszcze potwierdzonej daty premiery, jednak prawdopodobnie będzie to w 2018 roku. Gra ukaże się ekskluzywnie na PlayStation 4, jednak pojawiają się też kwestie wypuszczenia jej na PC.

Źródło: blog.us.playstation.com / Ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe

Z wykształcenia antropolożka kulturowa. Z pasji graczka, filmożerczyni i mól książkowy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?