FIFA przejdzie na model subskrypcji?

Kto w dzisiejszych czasach wyobraża jesień bez nowej części FIFA? EA Sports rok w roku wręcz zalewa nas kolejnymi wydaniami swojej futbolówki, próbując w każdej nowej odsłonie wprowadzać jakieś nowości, co raz udaje się bardziej, raz mniej. Prawda jest taka, że najczęściej innowacje nie nadążają za premierami FIFA, przez co znaczące różnice w rozgrywce widać dopiero między wydaniami, których premiery dzieli kilka lat. Andrew Wilson, dyrektor generalny Electronic Arts, w jednej ze swoich wypowiedzi daje jasno do zrozumienia, że firma pracuje nad rozwiązaniem tego mankamentu, przenosząc FIFA w model subskrypcji.

Jak taki model miałby wyglądać? Zdaniem Wilsona gracze regularnie opłacaliby abonament, a deweloper co pewien regularny odstęp czasu udostępniałby aktualizacje zawierające odświeżone składy, loga, koszulki, ale również usprawnienia w rozgrywce, czy też w grafice. Takim sposobem półki sklepowe nie byłyby regularnie zalewane kolejnymi odsłonami FIFA, a gracze nie musieliby po roku rzucać grę w kąt pokoju.

FIFA sc

Zobacz również: Total War: Rome II – Zapowiedziano duży dodatek!

Rozwiązanie wydaje się bardzo sensowne. Wiele graczy narzeka, iż FIFA nie wprowadza diametralnych zmian i zwyczajnie kupowanie co roku kolejnych edycji jest nieopłacalne, przez co rozgrywka multiplayerowa oraz community jest dość podzielone przeważnie na kilka ostatnich edycji gry. Przejście w tryb subskrypcji ujednoliciłoby nie tylko wersję gry, a także graczy, oczywiście, jeżeli cena abonamentu nie byłaby zbyt wysoka. Padają tutaj sugestie, iż owa subskrypcja odbywałaby się w ramach EA Access, gdzie miesięczny koszt jest stosunkowo niski, lecz nie wiadomo, czy EA nie zdecydowałoby się na zupełnie oddzielną opłatę w tej kwestii.

Źródło: bloomberg.com / ilustracja wprowadzenia: mat. prasowe

Dziennikarz

Zagorzały fan fantasy, szeroko pojętego gamingu oraz student w jednym.

Więcej informacji o
,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?

Dbamy o Państwa prywatność.

Państwa dane są u nas bezpieczne, a szczegółowe informacje w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych w Movies Room mogą Państwo w każdej chwili uzyskać na stronie Dane Osobowe.

Administratorem danych jest Movies Room Tomasz Rewers z siedzibą w Tarnowskich Górach, ul. Radosna 23, 42-600. Państwa dane będą przetwarzane w zarejestrowania Państwa w portalu (art. 6 ust. 1 lit b) RODO), prowadzenia badań statystycznych w celu usprawnienia działania portalu (art. 6 ust. 1 lit f) RODO) a także kontaktu na życzenie osoby, w tym wysyłania treści informacyjnych oraz o charakterze handlowym, wyłącznie za Państwa zgodą (art. 6 ust. 1 lit a) RODO).

Dane osobowe będą przetwarzane do usunięcia przez Państwa konta na naszym portalu. Odbiorcą Państwa danych będą pracownicy administratora odpowiedzialni za kontakt oraz podmioty zewnętrzne świadczące dla nas usługi takie jak outsourcing usług księgowych oraz IT. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia informacji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych i do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych osobowych lub do ich usunięcia oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych. W przypadku naruszenia zasad przetwarzania danych, Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Zrozumiałem/-am