God of War wczoraj i dziś – oglądamy demo produkcji z 2015 roku

Czym jest God of War – tytuł, który w ostatnim czasie narobił wokół siebie całe mnóstwo (bardzo pozytywnego!) szumu – mówić chyba nie trzeba. Przez wielu dzieło okrzyknięte najlepszą produkcją na konsolę od dłuższego czasu, a przed naszą redakcję – najlepszą grą w jaką przyszło nam zagrać od czasów Wiedźmina 3Wiadomo jednak, że nie od razu Kraków zbudowano, a los serii mógł wyglądać całkiem inaczej. Dlatego przenieśmy się nieco w przeszłość i sprawdźmy jak wyglądał ledwie zalążek produkcji, która zatrzęsła właśnie rynkiem gamedevu!

Zobacz również: #10Kratosa – wymyśl trening dla Boga Wojny i zgarnij limitowaną edycję konsoli PS4 Pro!

Pierwsze co ukazuje się naszym oczom to dość prowizoryczne animacje i modele postaci. Prototypiczny projekt obfitował także w liczne walki z ludźmi, a nie z draugrami, których niezmierzone zastępy przyjdzie nam przetrzebić podczas rozgrywki. Całość materiału wideo komentują deweloperzy oraz w największej mierze Cory Balrog – reżyser odpowiedzialny za to jak wygląda Kratos dnia dzisiejszego. Jak oceniacie zmiany, które nastąpiły na drodze dojrzewania produkcji? Niewątpliwie twórcy studia z Santa Monica poświęcili wiele pracy, abyśmy bez zawodu mogli poznać Pana Wojny w pełnej krasie.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=160&v=-eq8NwuYBO8

Źródło: dualshockers.com; ilustracja: materiały promocyjne

Mały, szary człowiek. Tak podsumowałby go pewnie Adam Ostrowski. Albo też "bardzo dziwny, zaczarowany chłopiec" jak zrobiłby to Nat King Cole. Niepoprawny politycznie obserwator współczesności - świata, kina, książek i gier wideo.

Więcej informacji o
,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?