Advertisement

Spider-Man. Garść informacji – czy będziemy mogli zmieniać porę dnia?

Pomysłów na grę o Człowieku Pająku było przez lata bardzo wiele. Nie jest to zaskakujący wniosek, fakt – zaczęło się od komiksów, potem kolejne filmy, a za nimi – kolejne gry wideo. Dlatego nie dziwi fakt, że gracze chcą w końcu czegoś wyjątkowego. Może coś bardziej sandboxowego niż wszystko to, co ukazało się dotychczas? Skakanie między wieżowcami, bujając się na pajęczych niciach jest spoko, ale nie jest to szczyt marzeń współczesnych graczy. Zwłaszcza tych, którzy poznali takie produkcje jak Assasins Creed, Śródziemie: Cień Mordoru albo następujący po nim Cień Wojny. To tytuły fabularnie całkiem odmienne w porównaniu do takiego Spider-Mana, ale formułą bardzo podobne – akrobatyka, skradanie, bijatyki, eliminowanie przeciwników oraz kolejne zadania i zagadki do rozwikłania. Pytaniem pozostaje tylko to, czy twórcy nadchodzącego Spider-Mana przedstawią nam ów pełen prawdziwej wolności, sandboxowy świat? A może będzie to kolejna produkcja w stylu skocz tu – znokautuj tego – uciekaj.

Zobacz również: Nowe szaty króla – wszystkie dotychczas potwierdzone kostiumy Spider-Mana!

Reddit od pewnego czasu wrze na temat nadchodzącej produkcji o Człowieku Pająku z Queens. Nie przeszło to bez echa obok dewelopera, który odniósł się do niektórych pytań, przemyśleń czy nadziei, jakie wiążą z nadchodzącym tytułem fani. Bryan Intihar, creative director w Insomniac Games, odniósł się między innymi do tego czy będziemy mogli zmieniać porę dnia podczas rozgrywki. Początkowo odpowiedź była przecząca, a tylko niektóre misje będą odbywały się w nocy, co będzie odgórnie narzucone. Teraz jednak Intihar dodaje, że po przejściu całej linii fabularnej wątku przewodniego będziemy mogli wybrać sobie porę doby, w której będziemy przemierzać Manhattan.

Gameplay z targów E3 2017

https://youtu.be/K4zm30yeHHE

Potwierdzenie znalazły też trzy inne przesłanki – nie będzie obrażeń w wyniku upadku z wysokości – Spidey zawsze spada na cztery łapy; rozgrywka ograniczy się wyłącznie do terenu nowojorskiego Manhattanu, a nasz główny kostium będzie ulegał zniszczeniu wraz z postępem w głównym wątku fabularnym. Jak jednak będzie naprawdę? Tego dowiemy się już we wrześniu bieżącego roku!

Źródło: gameinformer.com; ilustracje: materiały promocyjne

Mały, szary człowiek. Tak podsumowałby go pewnie Adam Ostrowski. Albo też "bardzo dziwny, zaczarowany chłopiec" jak zrobiłby to Nat King Cole. Niepoprawny politycznie obserwator współczesności - świata, kina, książek i gier wideo.

Więcej informacji o
,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?