PlayStation ponownie z tymczasową wyłącznością na Call of Duty: Black Ops 4

Romans Activision z Sony trwa w najlepsze. W jego efekcie gracze korzystający z konsol PlayStation otrzymają miesiąc wcześniej wszystkie dodatki, które zostaną wydane do Call of Duty: Black Ops 4

Sony nie tylko zadbało o czasową wyłączność na nadchodzące DLC. Umowa między obiema firmami także rygorystycznie precyzuje zasady tworzenia materiałów reklamowych. W jej efekcie na wszystkich reklamach telewizyjnych oraz wszystkich innych oficjalnych materiałach reklamowych zobaczymy jedynie logo PlayStation. Przykład tego zaobserwować możemy na poniższym filmie zamieszczonym na Twitterze, na którym oprócz konsoli Sony nie zobaczymy ani znaczka konkurencji ze znaczkiem X, ani symbolu PC.

 Zobacz również: Call of Duty: Black Ops IIII bez kampanii fabularnej?


Przypominamy, że już 17 maja ma się odbyć pierwsze wydarzenie społecznościowe, w trakcie którego mamy otrzymać więcej informacji o nadchodzącej produkcji.

Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią Call of Duty: Black Ops 4 ma się ukazać 12 października 2018 roku.

https://youtu.be/OJLQ5VpqYo0

Źródło: YouTube (TheGamingRevolution)/ Ilustracja wprowadzenia: Materiały prasowe

Dziennikarz

Na pełny etat bronię Galaktyki strzelając z blastera, latając X-Wingiem i wymachując mieczem świetlnym.
Później pozwalam odpocząć nadgarstkom od pada relaksując się przy lekturze ulubionych komiksów i oglądaniu filmów.
A o moje zdrowie i kondycję dbają troskliwe Pokemony, które codziennie wyciągają mnie z domu na długie spacery.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?