Cyberpunk 2077 – misje poboczne będą mieć wpływ na fabułę gry

Cyberpunk 2077 podobnie jak największa gra studia CD Projekt RED – Wiedźmin 3: Dziki Gon, będzie pełna zadań pobocznych, jednak tym razem będą miały one znaczący wpływ na główny wątek fabularny.

Projektant poziomów Miles Tost w ostatnim wywiadzie udzielonym portalowi Gamingbolt odniósł się do kwestii misji pobocznych w Cyberpunk 2077 oraz ich wpływu na losy naszego bohatera.

Zadania poboczne są dla nas świetną okazją do opowiedzenia historii naszego cyberpunkowego świata. Mimo że te wydarzenia nie są częścią głównej linii fabularnej, są wciąż powiązane ze światem i mogą rozwinąć pewne jego części, jak – przykładowo – postacie. To wszystko jest przeplatane. I tak, oznacza to również, że poboczne questy mogą mieć wpływ na główną historię.

Zobacz również: Jest pierwszy gameplay gry Cyberpunk 2077!

Takie rozwiązanie oznacza, że misje poboczne zyskają dodatkową wartość w oczach graczy, zwłaszcza w przypadku kiedy ich ukończenie przyniesie wymierne korzyści np. w postaci nowych broni czy ulepszeń.

Źródło: gamingbolt.com / Ilustracja wprowadzenia: mat. prasowe

Dziennikarz

Entuzjasta kina klasycznego, fan filmów SCI-FI ubiegłego wieku oraz nałogowy konsolowiec.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?