Krwawa Klątwa – pierwszy dodatek do GWINTA już dostępny

Wczoraj dowiedzieliśmy się o planowanym wprowadzeniu GWINTA na urządzenia mobilne, a już dziś możemy cieszyć się pierwszym dużym dodatkiem do wiedźmińskiej karcianki – Klątwa Krwi.

Darmowa aktualizacja wprowadza do gry szereg zmian balansujących rozgrywkę i naprawiających występujące błędy. Na tym jednak nie koniec. Krwawa Klątwa dostarczy nam 5 nowych dowódców oraz ponad 100 nowych kart. Pełną listę zmian znajdziecie poniżej.

Zobacz również: World of Warcraft – podsumowanie sesji Q&A

Pełna lista zmian

  • Przerobiono cieniowanie kart, by w czasie rozgrywki oświetlenie działało inaczej. Grafiki kart powinny być teraz jaskrawsze.
  • Efekt migotania wyłączonych kart premium zastąpiono efektem skrzącej się obwódki.

Nowe elementy gry:

  • Nowy Dowódca Potworów: Dettlaff van der Eretein
  • Nowy Dowódca Nilfgaardu: Anna Henrietta
  • Nowy Dowódca Królestw Północy: Królowa Calanthe
  • Nowy Dowódca Scoia’tael: Dana Meadbh
  • Nowy Dowódca Skellige: Svalblod
  • Nowa zakładka z Księdze Nagród z Drzewkami Dowódców
  • 101 nowych kart z dodatku Krwawa Klątwa
  • 57 nowych kontraktów
  • Umiejętności kart, które są aktywowane przez obrażenia i wzmocnienia, nie będą aktywowane przez umiejętności zmieniające siłę jednostki na określoną wartość.
  • Wizualne zmiany ikon statusu karty.
  • Wizualne zmiany ikon umiejętności rozkaz i ładunek.
  • Czterokrotne upłynięcie czasu na zegarze tury w jednej partii powoduje teraz automatyczne poddanie gry.
  • Dodano dźwięk nakładania i usuwania statusów kart.
  • Rewersy kart można teraz obracać na ekranie wyboru rewersów.
  • Dźwięki tła plansz do gry słychać teraz na ekranie wyboru planszy.
  • W sklepie przytrzymaj naciśnięty przycisk boczny kontrolera, by zwiększyć lub zmniejszyć liczbę beczek, które chcesz kupić za złoto.
  • Status „zablokowana” nie usuwa już innych statusów kart i nie pozostaje już na kartach po przejściu na cmentarz.
  • Karty ze statusem Fatum są teraz wygnane po opuszczeniu planszy, a nie po przejściu na cmentarz.
  • Dodano nowy rodzaj kart: Fortel. Karty tego rodzaju nie mogą być brane na cel przez inne. Jedyną kartą tego rodzaju jest w tej chwili Przewaga Taktyczna.

Neutralne:

  • Krzyż Alzura: koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
  • Avallac’h: Wiedzący: siłę zmieniono z 2 na 1, a koszt werbunku z 12 na 11.
  • Klucznik: siłę zmieniono z 3 na 2, a koszt werbunku z 12 na 14.
  • Chironex: obrażenia zadawane przy rozmieszczeniu zmieniono z 4 na 3.
  • Jednorożec: wzmocnienie dawane przy rozmieszczeniu zmieniono z 4 na 3.
  • Róg Dowódcy: wzmocnienie zmieniono z 3 na 2, a koszt werbunku z 14 na 11.
  • Duda: Mąciciel i Duda: Towarzysz (karty specjalne tworzone przez Zoltana: Szelmę) mają teraz status Fatum.
  • Eskel: siłę zmieniono z 3 na 2, a koszt werbunku z 7 na 8.
  • Lambert: siłę zmieniono z 3 na 2, a koszt werbunku z 7 na 8.
  • Vesemir: siłę zmieniono z 3 na 2, a koszt werbunku z 7 na 8.
  • Niebieski Sen Hanmarvyna: koszt werbunku zmieniono z 11 na 13.
  • Nivellen: siłę zmieniono z 5 na 4, a umiejętność na: „Przenieś 3 sąsiadujące jednostki do drugiego rzędu”.
  • Płotka: koszt werbunku zmieniono z 9 na 10.
  • Dekret Królewski: koszt werbunku zmieniono z 12 na 11.

Potwory:

  • Eredin Bréacc Glas: premię do werbunku zmieniono z 15 na 16, a umiejętność dowódcy zmieniono na „Rozkaz: Wzmocnij jednostkę o 4 i daj jej tarczę”.
  • Gernichora: premię do werbunku zmieniono z 13 na 11.
  • Szepciucha: koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.

Skellige:

  • Crach an Craite: premię do werbunku zmieniono z 17 na 16, a jego umiejętność dowódcy może teraz brać na cel tylko wrogie jednostki.
  • Birna Bran: koszt werbunku zmieniono z 8 na 10.
  • Myszowór: koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
  • Skald Heymaey: siłę zmieniono z 4 na 3.

Królestwa Północy:

  • Królowa Meve: premię do werbunku zmieniono z 17 na 16.
  • Keira Metz: koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.

Scoia’tael:

  • Brouver Hoog: premię do werbunku zmieniono z 15 na 14.
  • Rada Isengrima: koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
  • Paulie Dahlberg: siłę zmieniono z 5 na 6, a umiejętność zmieniono na: „Rozkaz: Wzmocnij jednostkę po lewej stronie o 2 lub daj jednostce po prawej stronie tarczę”.

Nilfgaard:

  • Morvran Voorhis: premię do werbunku zmieniono z 18 na 17.
  • Ceallach Dyffryn: siłę zmieniono z 5 na 3, a umiejętność na: „Rozmieszczenie: Oczyść wszystkie sojusznicze jednostki w tym rzędzie”.
  • Krowie Truchło (jednostka tworzona przez Siewcę Zarazy): umiejętność zmieniono na: „Fatum. Szpieg. Na koniec tury wroga daj sąsiadującym jednostkom truciznę i zniszcz tę kartę”.
  • Siewca Zarazy: siłę zmieniono z 2 na 3, a koszt werbunku z 7 na 5.
  • Menno Coehoorn: koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
  • Vattier de Rideaux: koszt werbunku zmieniono z 12 na 11.

Poprawki:

  • Umiejętności pasywne Brana Tuirseacha i Koral nie aktywują się już, kiedy przeciwny gracz użyje Kambiego do odrzucenia karty z ręki.
  • Usunięto błąd, na skutek którego zegary/liczniki umiejętności niektórych jednostek były czasami wyświetlane nieprawidłowo.
  • Usunięto błąd, na skutek którego podczas używania kontrolera anulowanie wyszukiwania gier w trybie klasycznym lub sezonowym skutkowało wybraniem treningu.
  • Podczas używania kontrolera po wejściu do menu „Gra” domyślnie będzie teraz wybierany tryb klasyczny, a nie sezonowy.
  • Usunięto błąd, na skutek którego w wersji GWINTA na PlayStation 4 po wznowieniu gry z trybu spoczynku pojawiał się komunikat o odłączonym kontrolerze, ale nie dało się go odrzucić.
  • Usunięto błąd, na skutek którego w wersji GWINTA na PlayStation 4 naciśnięcie przycisku kwadrat w menu „Gra” w celu edycji talii powodowało wczytanie innej talii niż wybrana.
  • Usunięto błąd, na skutek którego przycisk zakończenia tury błyskał w trakcie tury przeciwnika.
  • Usunięto błąd, na skutek którego umiejętność Porońca (i Kłobuka) przestawała działać po przeniesieniu do innego rzędu.
  • Usunięto błąd, na skutek którego kontrakt „To się nie godzi!” nie był wyświetlany w kategorii „Wiedźmińskie Opowieści” w menu kontraktów.
  • Na ekranach podglądu kart dowódców w module tworzenia talii dodano informację, że dowódcy użytego w danej talii nie można zniszczyć.
  • Opis Mistrzowskiej Włóczni w wersji koreańskiej brzmi teraz zgodnie z prawdą: „Zadaj wrogowi 1 pkt obrażeń”, a nie „Zadaj sąsiadującemu wrogowi 1 pkt obrażeń”.
  • Opis Nadzorcy Niewolników w wersji francuskiej podaje teraz zgodnie z prawdą, że przy tej umiejętności brane są pod uwagę wszystkie jednostki, a nie tylko „zablokowane” jednostki wroga.
  • Opis Koral w wersji polskiej brzmi teraz zgodnie z prawdą: „Za każdym razem, gdy odrzucasz kartę specjalną”, a nie „Odrzuć kartę specjalną”.
  • Naprawiono błąd w polskiej wersji GWINTA, na skutek którego opis Letho z Gulety błędnie nazywał Egana Auckesem.
  • Na karcie wyniku rankingowego na ekranie profilu gracza opis postępów partii w legendzie podaje teraz właściwą liczbę partii potrzebnych do osiągnięcia maksymalnego potencjału postępów.

Źródło: playgwent.com / Ilustracja wprowadzenia: CD Projekt

Dziennikarz

Entuzjasta kina klasycznego, fan filmów SCI-FI ubiegłego wieku oraz nałogowy konsolowiec.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?