Marvel’s Spider-Man reklamuje się… wrzuceniem autobusu do jeziora

Choć brzmi to z pozoru absurdalnie, na tę pomysłową kampanię reklamową wpadł włoski oddział PlayStation.

Ciężko się nie zgodzić ze stwierdzeniem, że Sony umie jak mało kto promować swoje największe hity. Udowodnił to już polski oddział swoim muralem, towarzyszącym premierze God of War, a teraz robi to włoska jednostka PlayStation, reklamując Marvel’s Spider-Man… autobusem w jeziorze. Zdarzenie miało miejsce w Milanie, a zdjęcie z akcji możecie zobaczyć poniżej.

Zobacz również: Marvel’s Spider-Man – recenzja świetnej, superbohaterskiej gry!

Fot. dualshockers.com

Marvel's Spider-Man

Fot. dualshockers.com

Marvel i Insomniac Games łączą swe siły, aby stworzyć zupełnie nową, autentyczną historię bohatera, którym jest Spider-Man. Takiego bohatera jeszcze nie spotkaliśmy, ani nie widzieliśmy w filmie. Oto doświadczony Peter Parker, który potrafi już walczyć z przestępcami w Nowym Jorku, a jednocześnie ma problemy w życiu osobistym i zawodowym. Tymczasem na swoich barkach dźwiga odpowiedzialność za los dziewięciu milionów nowojorczyków. Marvel’s Spider-Man zadebiutował na rynku 7 września 2018 roku.

Źródło i ilustracja wprowadzenia: dualshockers.com

Redaktor

Początkujący scenarzysta, zapalony publicysta i sfiksowany popkulturowiec.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?