RTX ON! Gra Deliver Us the Moon otrzymuje obsługę ray tracingu w czasie rzeczywistym oraz funkcji NVIDIA DLSS

NVIDIA nawiązała współpracę z KeokeN Interactive w celu stworzenia w grze Deliver Us The Moon realistycznych efektów świetlnych. Programiści z KeokeN zaimplementowali odbicia i cienie wykorzystujące śledzenie promieni w czasie rzeczywistym wpływając na realizm gry, a także technikę NVIDIA DLSS w celu zwiększenia liczby wyświetlanych klatek na sekundę. Nowe funkcje w grze są dostępne dzięki udostępnionej dzisiaj aktualizacji.

Pokaz odbić i cieni śledzonych promieniami

Otoczenie i nastrój w grze Deliver Us the Moon to prawdziwe pole do popisu dla realizacji odbić i cieni śledzonych promieniami. Dzięki zastosowaniu ray tracingu silnik odpowiedzialny za oświetlenie rzuca realistyczne odbicia na wszystkie powierzchnie zdolne do odbijania światła, tym samym zwiększając jakość obrazu i potęgując zjawisko immersji.

Deliver Us the Moon wykorzystuje również śledzone promieniami cienie, zwiększając dokładność cieni rzucanych z różnych źródeł światła. Dzięki temu sceny, w których występuje dużo cieni można renderować z dotąd niedostępnym poziomem szczegółowości.

O grze Deliver Us the Moon

Deliver Us the Moon to thriller sci-fi napędzany silnikiem Unreal Engine 4 i osadzony w niedalekiej, postapokaliptycznej przyszłości, w której zasoby naturalne Ziemi ulegają wyczerpaniu. Pragnąc zażegnać kryzys energetyczny, światowe potęgi utworzyły organizację World Space Agency, która odkryła na Księżycu nowe, obiecujące źródło energii. Organizacja skolonizowała satelitę i obsługiwała wzniesioną na jego powierzchni placówkę, aż jednej zgubnej nocy Ziemia utraciła kontakt z kolonią, a dostawa energii została wstrzymana. Wcielasz się w rolę ostatniego astronauty na Ziemi, który kilka lat po katastrofie wybiera się na misję, której wynik zaważy na losie całej planety. Jego zadanie: zbadać przyczynę usterki i ocalić ludzkość.

Źródło: informacja prasowa / Ilustracja wprowadzenia: NVIDIA

Redaktor

Miłośnik literatury (w szczególności klasycznej i szeroko pojętej fantastyki), kina, komiksów i paru innych rzeczy. Jeżeli chodzi o filmy i seriale, nie preferuje konkretnego gatunku. Zazwyczaj ceni pozycje, które dobrze wpisują się w daną konwencję.

Więcej informacji o
,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?