Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści – jak powstawała polska lokalizacja gry

Najnowsza produkcja studia CD Projekt Red – Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści – zadebiutowała już niespełna miesiąc temu i spotkała się z gorącym przyjęciem ze strony graczy. Twórcy postanowili podzielić się z fanami obszernym materiałem, w którym zdradzają kulisy powstawania polskiego wersji gry.

Polskie studio słynie z tego, że troszczy się o swoich rodaków i pieczołowicie dopieszcza lokację gry skierowaną na rodzimy rynek. Mieliśmy okazję przekonać się o tym chociażby w przypadku Wiedźmina 3: Dziki Gon, który brylował pod tym względem. Nie inaczej sprawa wygląda w przypadku Wojny Krwi. Na materiale udostępnionym przez Redów mamy okazję wysłuchać aktorki Pauliny Holtz, która wciela się w rolę królowy Lyrii i Rivii – Meve, czy Kazimierza Kaczora – głosu Brouvera Hoga. Oboje dzielą się swoimi wrażeniami związanymi z kreowaniem postaci w grze.

Zobacz również: Wojna Krwi: Wiedźmińskie opowieści – recenzja. Powrót do świata Wiedźmina w nieco innej odsłonie!

Poza wspomnianymi aktorami głos zabiera także Mikołaj Szwed – nazywany w materiale szefem lokalizacji, który zdradza wiele ciekawych informacji na temat przebiegu powstawania polskiej wersji językowej.

Materiał powinien zainteresować nie tylko fanów wiedźmińskiego uniwersum, lecz zaciekawi także każdego kto lubi zgłębiać tajniki tworzenia gier.

Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści zadebiutowała już na PC. Wersja na konsole PS4 i Xbox One pojawi się 4 grudnia.

Źródło: oficjalny kanał YouTube Gwent / Ilustracja wprowadzenia: mat. prasowe

Entuzjasta kina klasycznego, fan filmów SCI-FI ubiegłego wieku oraz nałogowy konsolowiec.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?