Dwayne Johnson zwiedza fabrykę YouTube’a

Tego lata Dwayne Johnson zdominował srebrny ekran, mały ekran, a teraz przybywa do monitorów waszych komputerów. 

W poniedziałek, gwiazda serialu Ballers oficjalnie uruchomiła firmę o nazwie Seven Bucks Digital Studios YouTube Channel, publikując tym samym swoje pierwsze wideo na YouTube. Krótki filmik opowiada o tym jak Johnson wybrał się na wycieczkę do „fabryki YouTube’a”, która znajduje się pod wulkanem, aby poznać tajniki tej części Internetu. Johnson, przy pomocy amerykańskiej gwiazdy mediów społecznościowych, Lilly Singh, chodzi od pokoju do pokoju zaznajamiając się z produkcją poszczególnych kategorii, poczynając od filmów z kotami, po viralowe, aż po filmiki z kolesiami naśladującymi zachowania The Rocka. Nasz turysta poznaje przy okazji popularne osobistości Youtube’a, w tym Grace Helbig, King Bach i Gigi Geaorgeous.

Zobacz również: Szybcy i wściekli 8 – Hobbs trafi do więzienia? Kolejne zdjęcie z planu!

Johnson mając już Snapchata, Twittera i Instagrama, teraz próbuje podbić YouTube’a. Na swoim kanale będzie przedstawiać swoje filmiki, dzieła innych twórców oraz serial wypełniony akcją.

Pierwsze wideo The Rocka możecie zobaczyć poniżej.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=250&v=T2d4BX388To

Źródło: ew.com / Ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe

Redaktor

Miłośniczka kina nowej przygody, komedii i filmów gangsterskich. Zakochana w miłosnej trylogii Linklatera, La La Land, Ostatnim Mohikaninie, Szklanej pułapce i Drive. Najlepsze seriale? Przyjaciele, Młody Papież, The Wire, Buffy.

Więcej informacji o
, ,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?