Jurassic World: Upadłe królestwo – zapowiedź trzeciego zwiastuna! Dinozaury na wolności!!!

Premiera nowej części Jurassic World zbliża się ogromnymi krokami. Tak więc, jeśli dwa poprzednie zwiastuny nie zdołały wystarczająco Was zachęcić do obejrzenie omawianego widowisko, to wytwórnia Universal na wszelki wypadek postanowiła wypuścić trzeci trailer, a raczej jego zapowiedź. Znajdziecie ją poniżej. Oficjalny, trzeci zwiastun przedstawieniami z dinozaurami w roli głównej pojawi się w najbliższą środę. Tymczasem zobaczcie, jak dinozaury dostają się na obszary zamieszkiwane przez ludzi i sieją prawdziwy zamęt wśród naszego gatunku!

Zobacz również: Avengers: Wojna bez granic – trzy nowe plakaty od RealD, Dolby i IMAX!

Opis dystrybutora (kino): Minęły cztery lata, od kiedy luksusowy park rozrywki Jurassic World został zdewastowany przez dinozaury i zamknięty. Isla Nublar jest dziś opuszczona przez ludzi, a prehistoryczne gady, które przetrwały, próbują poradzić sobie w dżungli same. Kiedy uśpiony dotąd wulkan budzi się do życia, Owen (Chris Pratt) i Claire (Bryce Dallas Howard) za wszelką cenę chcą uratować pozostałe przy życiu stwory.

Owen próbuje odnaleźć Blue, zaginionego raptora, którego wychował, dla Claire ocalenie dinozaurów staje się najważniejszą misją. Kiedy przybywają na wyspę, wulkan zaczyna już wyrzucać z siebie deszcz lawy; Claire i Owen odkrywają spisek mający przywrócić Ziemię do stanu, którego nie widzieliśmy od czasów prehistorycznych.

Gwiazdami widowiska są w dalszym ciągu Chris Pratt oraz Bryce Dallas Howard. Producentami wykonawczymi kolejny raz zostali Steven Spielberg i Colin Trevorrow. Warto tutaj dodać, że obsadę filmu zasilają również: James Cromwell, Ted Levine, Justice Smith, Geraldine Chaplin, Daniella Pineda, Toby Jones i Rafe Spall, a BD Wong oraz Jeff Goldblum otwarzają swoje znane z poprzednich części role.

Obraz wyreżyserował J.A. Bayona (Niemożliwe) na podstawie scenariusza Colina Trevorrowa i Dereka Connolly’ego. Jurassic World: Upadłe królestwo pojawi się w polskich kinach już 8 czerwca 2018 roku.

Źródło: ComingSoon.net / Ilustracja wprowadzenia – Universal

Redaktor

Redaktor prowadzący działu: Z ostatniej chwili. Miłośnik kina akcji lat 80., produkcji młodzieżowych oraz wysokobudżetowych filmów przygodowych, fantasy i science-fiction. Widz szczególnym podziwem darzący oldskulowe animacje, a także pełne magii i wdzięku obrazy Disneya. Poza tym meloman i zwolennik gier komputerowych - fan Tomb Raidera i urody panny Lary Croft - który ukończył Politechnikę Gdańską i z wykształcenia jest specjalistą w dziedzinie szeroko pojętej chemii. Poza tym osoba publikującą na wielu portalach, którymi są: Filmweb.pl, Altao.pl i CdAction.pl.