Hitowa animacja Netflixa K-popowe łowczynie demonów przez wiele miesięcy podbijała serca fanów. Stworzyli oni też mroczną teorię dotyczącą filmu, która okazała się… prawdziwa.
Najnowszy digital art-book dotyczący filmu K-popowe łowczynie demonów ujawniła kulisy powstawania filmu, a przy okazji potwierdziła jedną z najmroczniejszych teorii fanów - dotyczącą śmierci matki Rumi. Art-book przedstawia kulisy powstania filmu, a także skrywa historie niedopowiedziane w produkcji.
W art-booku opisano historię i genezę bohaterów, a także grupy Sunlight Sisters - poprzedniczek HUNTR/X. To właśnie w tym rozdziale pada kluczowa informacja: matka Rumi, Mi-Yeong, była częścią trio, zanim zginęła, gdy jej córka była niemowlęciem. Od tego momentu Rumi wychowywała Celine, pełniąca rolę mentorki i opiekunki. Choć K-popowe łowczynie demonów nie podaje bezpośrednio przyczyny śmierci Mi-Yeong, art-book sugeruje, że nie był to przypadek.
Reżyserka Maggie Kang powiedziała, że wszystkie trzy bohaterki pochodzą z rozbitych rodzin i samotnych środowisk, co mocno rezonuje z historią Rumi. W połączeniu z nowymi informacjami, fani zaczęli interpretować śmierć Mi-Yeong jako morderstwo — i to dokonane przez kogoś bliskiego.
K-popowe łowczynie demonów to fantastyczna przygodowa opowieść o fikcyjnym żeńskim zespole K-pop, który za pomocą swojej muzyki chroni świat przed demonami. Film został opracowany i wyprodukowany przez Sony Pictures Animation. W ramach umowy licencyjnej Sony z Netflixem, produkcja trafiła bezpośrednio na platformę Netflix i stała się najpopularniejszym filmem w historii serwisu. Tymczasem trzy piosenki z filmu — „Golden”, „Your Idol” i „Soda Pop” — nie schodzą z listy Billboard Hot 100 i mogą zostać nominowane do nadchodzących nagród Grammy.
Fenomen animacji K-popowe łowczynie demonów sprawił, że nawet Netflix, który zwykle unika dystrybucji kinowej, zdecydował się wypuścić wersję karaoke filmu do kin na specjalne wydarzenia dla fanów w sierpniu i październiku. Podczas pierwszej serii pokazów film zarobił około 18 milionów dolarów w dwa dni, a w okolicach Halloween zgromadził kolejne 5–6 milionów, co jest imponującym wynikiem, biorąc pod uwagę, że od miesięcy był dostępny w streamingu.
Źródło: superherohype.com / ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe
Geek i audiofil. Magister z dziennikarstwa. Naczelny fan X-Men i Elizabeth Olsen. Ogląda w kółko Marvela i stare filmy. Do tego dużo marudzi i słucha muzyki z lat 80.