Movies Room - Najlepszy portal filmowy w uniwersum

Kino Świat

Canneńskie wydarzenia – Monopole Fashion Show

Autor: Tymoteusz Wójcik
3 czerwca 2024
Canneńskie wydarzenia – Monopole Fashion Show

Podczas Festiwalu Filmowego w Cannes odbyło się wyjątkowe wydarzenie modowo-popkulturowe. Monopole Fashion for Film Show 2024 było wyjątkowym wieczorem umiejscowionym w jednej z najpiękniejszych canneńskich willi. Zorganizowane zostało przez Luca Steverinka, Andreeę Alexe oraz Giovannę Salas. Monopole Fashion for Film Show zostało stworzone, przede wszystkim, aby integrować obecnych w Cannes pasjonatów filmu i mody.   

 

Kto zawitał na pierwsze Monopole Fashion for Film Show? 

Gospodarzami wieczoru byli: nagrodzony Emmy aktor - Vincent De Paul (znany z serialu The Bay), Andreea Alexe z firmy Monopole Events oraz Giovanna Salas, producentka filmowa i CEO Heart Of Hollywood Magazine.

Mimo, że wydarzenie odbyło się w trakcie najważniejszego festiwalu filmowego na świecie, to poświęcone ono było głównie modzie. Pośród twórców prezentujących swoje dzieła znaleźli się:

  • Sandhya Manniesing: Projektantka mody z Holandii, znana ze swoich luksusowych kreacji. Jej marka, Passe Partout, prezentuje naprawdę królewskie projekty, które podbiły prestiżowe wydarzenia modowe na całym świecie, w tym Paris Fashion Week i Cannes Fashion Show.
  • Aphero: Od swojego powstania w 1997 roku, holenderska luksusowa marka modowa Aphero jest znana ze swojej kolekcji Stretch Lamb Leather. Ich projekty, które wywołują poczucie kobiecości, sensualności i siły, zachwycały miłośników mody w takich miejscach jak Monako, Palm Beach, Cannes, Zurych, Mediolan i Paryż.
  • Tam Urbanek: Urodzona w Wietnamie, mieszkająca w Berlinie projektantka mody od 2015 roku regularnie uczestniczy w Fashion Hall Berlin podczas Fashion Week Berlin. Dzięki współpracy z agencją modelek i wydarzeń Glamourfaces.de miała okazję prezentować swoje projekty na całym świecie.
  • Shifteh Maryan: Studiowała sztuki wizualne i ukończyła szkołę mody oraz zdobyła certyfikat projektanta wnętrz. Od 2010 roku projektuje biżuterię, która zdobyła popularność na całym świecie, uczestnicząc w różnych międzynarodowych wystawach w USA, Europie i na Bliskim Wschodzie.
  • Nicolas Gregory: Artysta zdobywał doświadczenie projektując dla firmy Hermès. Teraz miał okazję zaprezentować swoją własną najnowszą kolekcję toreb. Każdy produkt stworzony przez jego firmę – NG Design to wynik połączenia tradycyjnych technik z innowacją. Produkty te, nie tylko modowe, stanowią deklarację indywidualności i przynależności do świata elegancji i prestiżu, a także są zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju. 

Olśniewający pokaz mody

Najbardziej widowiskowym punktem programu był pokaz kreacji stworzonych przez wspomnianych wcześniej projektantów. Modelki zapewniła europejska agencja, Glamourfaces.de. Wśród nich znalazły się między innymi Anna Laura Kauffmann, Laura de Zan i Arbora Rrecaj. Artysta i piosenkarz Joop Gard Passchier nadzorował zaplecze pokazu mody. Jest on współzałożycielem hiszpańskiego zespołu Locomía, a także stylistą i koordynatorem pokazów i wydarzeń.

Temu wyjątkowemu momentowi towarzyszyli także specjalni goście, w tym Patricia Chica z ChicArt PR, Patricia McKenzie, Tierra Jones, Sam Menzou, Shade Pasquier i wielu innych.

Inne godne uwagi elementy tego wieczoru

Wśród tych najciekawszych należy wymienić:

  • Wręczenie specjalnej nagrody Emily Salveson, CEO Streamline Global i współproducentce wykonawczej filmu Proces Siódemki z Chicago, który zdobył sześć nominacji do Oscara i Złotych Globów. 
  • Uhonorowanie Hofit Golan, znanej modelki i rzecznika wiodących marek modowych i lifestyle'owych na świecie.
  • Profesjonalna para salsa z Holandii, Fernando i Laura, zachwycili gości swoimi złożonym układami tanecznymi. Towarzyszył im DJ Leo Cadio z Holandii, który rozgrzewał parkiet swoimi dynamicznymi setami afro house i afro tech. 
  • Holenderski artysta coverowy Patrick Cohen zaprezentował utwory Sinatry, Elvisa i wielu innych, zabierając publiczność w podróż w przeszłość. 
  • MB Cosmetics Amsterdam, założone przez Mariam Basajja, zaprezentowało swoje kosmetyki inspirowane ideą zabawy, odwagi i przystępności cenowej.
  • Goście mieli okazję odkryć TWC – The Natural Bottle, rewolucyjne rozwiązanie w dziedzinie opakowań, które ulega biodegradacji w ciągu 3 lat, zamiast 700.
  • Szampana zapewnił przedsiębiorca Gregory Verlet, oferując swoje roczniki o ciekawych walorach smakowych. 

Całość wydarzenia uwieczniał na swoich małych dziełach sztuki fotograf celebrytów Benoit Joseph, który regularnie relacjonuje wydarzenia w Monako, takie jak Grand Prix, oraz czerwony dywan na Festiwalu Filmowym w Cannes.


Ilustracja wprowadzenia: Movies Room

Chcesz nas wesprzeć i być na bieżąco? Obserwuj Movies Room w google news!

Absolwent szkoły muzycznej I stopnia. Miłośnik kina i szeroko rozumianej popkultury. Korespondent z Festiwalu Filmowego w Cannes. Były zawodnik footballu amerykańskiego, a także Mistrz Polski Juniorów w tej dyscyplinie.

Komentarze (0)
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.