Film o youtuberze Buddzie wzbudza tak spore zainteresowanie, że aż serwisy bukmacherskie zaczęły przyjmować zakłady na temat frekwencji w kinach oraz oceny od widzów. Ponadto multipleksy już wczoraj uruchomiły możliwość zakupu biletów na Budda. Dzieciak ’98, a dzisiaj na Youtube zaprezentowano premierowy zwiastun filmu o lubianym w sieci influencerze. W zapowiedzi, która ilustrowana jest piosenką Suma wszystkich strachów Favsta i Gibbsa, zobaczyć możemy efektowne sceny motoryzacyjne, działalność charytatywną internetowego twórcy czy fragmenty rozmów filmowców z Kamilem Labuddą.
Budda. Dzieciak ’98 to film w reżyserii Krystiana Kuczkowskiego – współtwórcy hitu „Ania” opowiadającego o życiu znanej aktorki Ani Przybylskiej, który zobaczyło w kinach ponad 600 000 widzów. Jednym z koproducentów jest firma Platige Image, odpowiedzialna m.in. za pracę przy serialu Netflixa „Wiedźmin”. Według zapowiedzi będzie to pełna emocji oraz wypełniona motoryzacją przejażdżka przez życiowe trudności, osiągnięcia i działalność jednego z najpopularniejszych polskich influencerów: Kamila Labuddy działającego w Internecie jako „BUDDA”. Ma to być także film o tym, jak skutecznie działać w internecie, jak zarabiać w social mediach oraz jakie kwoty kryją się w tej branży. Budda ujawni w nim nieznane dotąd kulisy swojej działalności. Opowie o blaskach i cieniach działalności w sieci. Zdradzi jakich błędów nie popełniać i czego unikać.
Kamil Labudda pochodzi z Krakowa, gdzie przeżył trudne dzieciństwo: ojciec był alkoholikiem, a w dniu 18. urodzin matka wyrzuciła go z domu. Został bez dachu nad głową, ale uratowała go miłość jego dziewczyny, z którą kochają się aż do dziś. Te zdarzenia z młodości sprawiły, że w ciągu zaledwie kilku lat został multimilionerem i idolem polskich nastolatków.
Każde z jego kont na Instagramie i Youtube’ie śledzi ponad 2 miliony osób. Zabawa lifestylem oraz motoryzacją w bardzo szerokim spektrum doprowadziła do nagrań w dziesiątkach krajów, w różnych zakątkach świata. Ekipa najlepszych ujęć szukała m. in. w Czarnobylu, a także w Stanach Zjednoczonych, Rumunii czy Bośni i Hercegowinie. To niezwykle inspirująca, uniwersalna opowieść o sile charakteru, determinacji w spełnianiu marzeń, ale i ogromnym potencjale branży YouTube oraz możliwościach, które są w niej ukryte.
Budda zasłynął również dzięki charytatywności. W 2024 roku przekazał na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy 100000 zł, rozdał swoim fanom pieniądze i markowe samochody, podarował skrzynię pieniędzy dla Domu Dziecka, pomaga zwierzętom.
Film trafi do polskich kin już 21 marca 2024 roku. Za dystrybucję odpowiada firma Kino Świat.
Źródło: youtube.com / ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe
Kontakt: [email protected] Twitter: @KonStar18