Dystrybutor Next Film i Ekipa zapowiadają specjalny weekend z kinowym hitem „100 dni do matury”. Na dużych ekranach pojawi się specjalna wersja rozszerzona filmu, którą obejrzeć można będzie tylko w kinach. To ma być jedyna okazja, by obejrzeć niepublikowane nigdzie wcześniej materiały. “Jeżeli nie zobaczysz ich w najbliższy weekend w kinie, to nie zobaczysz już nigdy” - głosi informacja prasowa. Producenci filmu przedstawili również warunek, od którego zależy powstanie sequela - “100 dni do matury 2”.
Od dnia premiery filmu, występujący w „100 dni do matury” influencerzy: Bartek Laskowski (Świeży), Hania Puchalska (HiHania), Patryk Baran (Mortalcio) Bartek Kubicki, Pola Sieczko, Kinga Banaś, Julita Różalska, Alan Kowalczewski (Posti), Dominik Kwolczak (Kwolczi), Patryk Lubaś (Qry) pojawiają się w wybranych kinach w całej Polsce, by osobiście przywitać zebranych widzów i porozmawiać o wrażeniach po seansie. Na najbliższy weekend, w podziękowaniu za wsparcie okazane od początku projektu, twórcy przygotowali dla fanów coś naprawdę specjalnego.
Film „100 dni do matury” w kinach obejrzało już ponad 940 tysięcy widzów, ale wciąż budzi spore zainteresowanie. Teraz na fanów produkcji popularnych influencerów czeka niezwykła niespodzianka. Tylko przez trzy dni: 11, 12 i 13 kwietnia, wyłącznie w kinach wyświetlana będzie rozszerzona wersja filmu zawierająca niepublikowane nigdzie wcześniej sceny. To jedyna okazja, by obejrzeć dodatkowe, ekskluzywne materiały po napisach. Po tym terminie nie będzie możliwości zobaczenia ich już nigdzie indziej.
Fani „100 dni do matury” codziennie zasypują twórców pytaniami o kolejną część filmu. Okazuje się, że sami mogą mieć realny wpływ na to, czy powstanie. Łukasz Wojtyca, producent filmu zapowiedział, iż realizacja drugiej części staje się coraz bardziej realna, gdyż aby do tego doszło „100 dni do matury” musi zgromadzić w kinach milionową widownię.
– To ogromna radość widzieć, że nasz film trafia do widzów z taką siłą. Ich reakcje i zaangażowanie są bezcenne – obecność w kinach, wzruszenia po seansach, rozmowy, które zostają na długo. Dzięki wyjątkowemu zaangażowaniu naszej influencerskiej obsady – obecnej na dziesiątkach seansów w całej Polsce – ten projekt stał się czymś więcej niż filmem. To zjawisko jakiego nie widzieliśmy w polskich kinach. Jeśli przekroczymy milion widzów, druga część „100 dni do matury” stanie się faktem – mówi Łukasz Wojtyca, producent filmu i prezes Ekipa Holding.
Kapsel to imprezowicz z klasy maturalnej, dla którego znacznie ważniejsza niż egzamin dojrzałości jest paczka bliskich znajomych. Gdy dociera do niego, że zakończenie liceum oznacza również rozpad jego ekipy, postanawia pokrzyżować wszystkim studenckie plany i podarować jeszcze jeden rok wspólnej beztroski. Aby ocalić przyjaciół od trudów wkraczania w dorosłość, zamierza włamać się do innowacyjnego systemu Ministerstwa Edukacji i zmienić wyniki matur. Do brawurowej akcji angażuje grupę licealistów z najmniejszymi szansami na zdanie matury oraz… dawno niewidzianego, pełnego kontrowersyjnych życiowych mądrości dziadka. Czy genialny plan Kapsla się powiedzie? Czy chłopakowi uda się zmienić bieg wydarzeń i zatrzymać przyjaciół przy sobie?
„100 dni do matury” to wciągająca opowieść o pierwszych ważnych wyborach, przyjaźni i gotowości do zmian z udziałem topowych polskich influencerów. Zabawne i mądre kino dla nastolatków łączące ważne przesłanie z jakościową rozrywką. Zrealizowana z rozmachem produkcja o młodych i dla młodych z brawurową akcją w tle.
Reżyserem i autorem pomysłu filmu jest Mikołaj Piszczan, scenarzystą jest Łukasz Zdanowski, za produkcję odpowiadają Laniakea Pictures, Ekipa Holding oraz Watchout Studio. Dystrybucją w Polsce zajmuje się NEXT FILM.
Kontakt: [email protected] Twitter: @KonStar18