Najlepszy film
American Fiction
Anatomia upadku
Przesilenie zimowe
Czas krwawego księżyca
Maestro
Oppenheimer
Poprzednie życie
Biedne istoty
Strefa interesów
Najlepszy reżyser / Najlepsza reżyserka
Anatomia upadku (Justine Triet)
Czas krwawego księżyca (Martin Scorsese)
Oppenheimer (Christopher Nolan)
Biedne istoty (Giorgos Lanthimos)
Strefa interesów (Jonathan Glazer)
Najlepsza aktorka pierwszoplanowa
Anette Bening, Nyad
Lily Gladstone, Czas krwawego księżyca
Sandra Huller, Anatomia upadku
Carey Mulligan, Maestro
Emma Stone, Biedne istoty
Najlepszy aktor pierwszoplanowy
Bradley Cooper, Maestro
Colman Domingo, Rustin
Paul Giamatti, Przesilenie zimowe
Cillian Murphy, Oppenheimer
Jeffrey Wright, American Fiction
Najlepsza aktorka drugoplanowa
Emily Blunt, Oppenheimer
Danielle Brooks, Kolor purpury
America Ferrera, Barbie
Jodie Foster, Nyad
Da'Vine Joy Randolph, Przesilenie zimowe
Najlepszy aktor drugoplanowy
Sterling K. Brown, American Fiction
Robert De Niro, Czas krwawego księżyca
Robert Downey Jr., Oppenheimer
Ryan Gosling, Barbie
Mark Ruffalo, Biedne istoty
Najlepszy scenariusz adaptowany
American Fiction (Cord Jefferson)
Barbie (Greta Gerwig i Noah Baumbach)
Oppenheimer (Christopher Nolan)
Biedne istoty (Tony McNamara)
Strefa interesów (Jonathan Glazer)
Najlepszy scenariusz oryginalny
Anatomia upadku (Justine Triet i Arthur Harrari)
Przesilenie zimowe (David Hemingson)
Maestro (Bradley Cooper i Josh Singer)
Obsesja (Samy Burch)
Poprzednie życie (Celine Song)
Najlepszy film międzynarodowy
Ja, kapitan (Włochy)
Perfect Days (Japonia)
Śnieżne bractwo (Hiszpania)
Pokój nauczycielski (Niemcy)
Strefa interesów (Wielka Brytania)
Najlepszy pełnometrażowy film dokumentalny
Bobi Wine. Prezydent z getta
The Ethernal Memory
Cztery córki
To Kill a Tiger
20 dni w Mariupolu
Najlepszy film animowany
Chłopiec i czapla
„Między nami żywiołami”
„Nimona”
„Pies i robot”
„Spider-Man: Poprzez multiwersum”
Najlepszy film krótkometrażowy
Później
Invincible
Knights of Fortune
Red, White and Blue
Zdumiewająca historia Henry’ego Sugara
Najlepszy krótkometrażowy film dokumentalny
The ABCs of Book Banning
The Barber of Little Rock
Island In Between
The Last Repair Shop
Nai Nai & Wai Po
Najlepszy krótkometrażowy film animowany
Letter to a Pig
Ninety-five Senses
Our Uniform
Pachyderme
War Is Over!
Najlepsze kostiumy
Barbie (Jacqueline Durran)
Czas krwawego księżyca (Jacqueline West)
Napoleon (Janty Yates i Dave Crossman)
Oppenheimer (Ellen Mijornick)
Biedne istoty (Holly Waddington)
Najlepsza scenografia
Barbie
Czas krwawego księżyca
Napoleon
Oppenheimer
Biedne istoty
Najlepsza charakteryzacja
Golda (Karen Hartley Thomas, Suzi Battersby i Ashra Kelly-Blue)
Maestro (Kazu Hiro, Kay Georgiou i Lori McCoy-Bell)
Oppenheimer (Luisa Abel)
Biedne istoty (Nadia Stacey, Mark Coulier i Josh Weston)
Śnieżne bractwo (Ana Lopez-Puigcerver, David Marti i Montse Ribé)
Najlepsze zdjęcia
Hrabia (Edward Lachman)
Czas krwawego księżyca (Rodrigo Prieto)
Maestro (Matthew Libatique)
Oppenheimer (Hoyte van Hoytema)
Biedne istoty (Robbie Ryan)
Najlepszy montaż
Anatomia upadku (Laurent Sénéchal)
Przesilenie zimowe (Kevin Tent)
Czas krwawego księżyca (Thelma Schoonmaker)
Oppenheimer (Jennifer Lame)
Biedne istoty (Giorgos Lanthimos)
Najlepsze efekty specjalne
Twórca
Godzilla Minus One
Strażnicy Galaktyki: Volume 3
Mission Impossible: Dead Reckoning. Część 1
Napoleon
Najlepszy dźwięk
Twórca
Maestro
Mission Impossible: Dead Reckoning. Część 1
Oppenheimer
Strefa interesów
Najlepsza muzyka
American Fiction (Laura Karpman)
Indiana Jones i artefakt przeznaczenia (John Williams)
Czas krwawego księżyca (Robbie Robertson)
Oppenheimer (Ludwig Goransson)
Biedne istoty (Jerskin Fendrix)
Najlepsza piosenka oryginalna
Fire Inside (Flamin' Hot: Smak sukcesu)
I'm Just Ken (Barbie)
It Never Went Away (Jon Baptiste: Amerykańska symfonia)
Wahzhazhe (A Song For My People) (Czas krwawego księżyca)
What Was I Made For? (Barbie)
Filmy z największą liczbą nominacji:
Oppenheimer - 14
Biedne istoty - 11
Barbie - 7
Strefa interesów - 5
Miłośnik literatury (w szczególności klasycznej i szeroko pojętej fantastyki), kina, komiksów i paru innych rzeczy. Jeżeli chodzi o filmy i seriale, nie preferuje konkretnego gatunku. Zazwyczaj ceni pozycje, które dobrze wpisują się w daną konwencję.