SharkNinja, wiodąca globalna firma zajmująca się projektowaniem sprzętów domowego użytku i technologią, została partnerem filmu „F1® The Movie” Apple Original Films, który tego lata dostępny będzie wyłącznie w kinach oraz w IMAX® dzięki Warner Bros. Pictures.
To połączenie, powstałe na styku designu i kultury, pokazuje wspólne wartości dla obu marek takie jak dynamizm, szybkość działania, wytrzymałość i precyzyjna inżynieria, które przyczyniły się do powstania produktów definiujących tę kategorię. Współpraca z zespołem wyścigowym APXGP przenosi etos wysokiej wydajności SharkNinja do dynamicznego świata kinowych wyścigów.
„Partnerstwo SharkNinja z zespołem wyścigowym APXGP z filmu F1 to odważny krok, który udowadnia, że firma jest prawdziwym motorem innowacji. Stoją za nim dwie uwielbiane przez konsumentów marki, które same w sobie budzą emocje i tworzą ważne momenty w kulturze” – powiedział Mark Barrocas, CEO SharkNinja. „Podobnie jak bohaterowie filmu, my również zawsze dążymy do tego, by robić więcej, lepiej i wykraczać poza oczekiwania. Podchodzimy do tego z precyzją, pomysłowością i ogromną ambicją, by stale podnosić poprzeczkę. Dzięki naszym przełomowym innowacjom, które rozwiązują codzienne problemy klientów na całym świecie, nasze produkty trafiły do milionów domów. Jesteśmy dumni, że możemy wyróżnić naszą firmę i zespół stojący za odkryciami, które każdego dnia zmieniają na lepsze życie ludzi na całym świecie” – dodaje Mark Barrocas.
Na ekranie filmu pojawiło się kilka produktów z oferty SharkNinja, które są również dostępne dla klientów w Polsce. Są to m.in.:
Miłośnik literatury (w szczególności klasycznej i szeroko pojętej fantastyki), kina, komiksów i paru innych rzeczy. Jeżeli chodzi o filmy i seriale, nie preferuje konkretnego gatunku. Zazwyczaj ceni pozycje, które dobrze wpisują się w daną konwencję.