NVIDIA poinformowała, że w tym tygodniu technika DLSS 4 z funkcją Multi Frame Generation trafiła do gier Clair Obscur: Expedition 33, Dead Take oraz Rune Factory: Guardians of Azuma. Tymczasem 7 Days to Die otrzymała aktualizację dodającą wsparcie techniki DLSS Super Resolution. Opublikowano też nowy fragment rozgrywki z F1 25, nagrany z włączonym path tracingiem i maksymalnymi ustawieniami graficznymi.
Udostępniono również nowy sterownik Game Ready dla kart graficznych GeForce z optymalizacjami dla gier Mafia: Dawne strony oraz Clair Obscur: Expedition 33. Poza tym zawiera on obsługę 62 kolejnych wyświetlaczy zgodnych z techniką G-SYNC, które zapewniają podstawowe wsparcie funkcji zmiennej częstotliwości odświeżania (VRR), dzięki czemu rozgrywka jest płynniejsza.
Poinformowano także, że po wydaniu w październiku 2025 roku ostatniej wersji sterownika Game Ready dla kart graficznych GeForce opartych na architekturach Maxwell, Pascal i Volta będą one przez kolejne trzy lata (do października 2028 r.) otrzymywać kwartalne aktualizacje zabezpieczeń. Okres wsparcia dla tych kart graficznych wynosi nawet 11 lat, znacznie przekraczając standardy w tej branży. Ponadto NVIDIA wydłuża czas wydawania sterowników Game Ready dla Windows 10 do października 2026 r. w przypadku wszystkich kart graficznych GeForce RTX, czyli o rok dłużej niż wynosi okres wsparcia dla samego systemu operacyjnego. Zapewnia tym samym użytkownikom tego systemu dostęp do najnowszych optymalizacji nowych gier i aplikacji.
Clair Obscur: Expedition 33 to jedna z najwyżej ocenianych gier tego roku, która szybko osiągnęła sprzedaż w wysokości kilku milionów egzemplarzy. W momencie premiery oferowała obsługę technik DLSS Super Resolution oraz DLAA. Teraz, dzięki najnowszej aktualizacji, Clair Obscur: Expedition 33 wykorzystuje także techniki DLSS 4 z Multi Frame Generation, DLSS Frame Generation oraz NVIDIA Reflex, umożliwiając graczom korzystającym z kart GeForce RTX serii 50 oraz GeForce RTX serii 40 jeszcze większe zwiększenie płynności działania gry, a posiadaczom wszystkich kart GeForce RTX większą responsywność rozgrywki.
Dead Take zabiera graczy do luksusowej i nawiedzonej rezydencji w Hollywood. To psychologiczny horror rozgrywany z perspektywy pierwszej osoby z udziałem m.in. Bena Starra. Gra została stworzona przez nagrodzone nagrodą BAFTA Surgent Studios i wydana przez Pocketpair Publishing. Od dzisiejszej premiery gracze korzystający z kart GeForce RTX mogą aktywować techniki DLSS 4 z Multi Frame Generation, DLSS Frame Generation oraz DLSS Super Resolution, aby przyspieszyć i ulepszyć swoje wrażenia z rozgrywki.
Rune Factory: Guardians of Azuma, stworzona przez Marvelous Inc. i wydana przez XSEED Games, przenosi graczy do tytułowej krainy, gdzie jako Earth Dancer wyruszą na epicką przygodę pełną emocjonujących walk, rozległych terenów, różnorodnych postaci oraz wiosek i farm, które należy odbudować z pomocą ich mieszkańców. Gracze korzystający z kart GeForce RTX mogą włączyć techniki DLSS Frame Generation oraz DLSS Super Resolution. Posiadacze kart GeForce RTX z serii 50 mogą aktywować technikę DLSS 4 z Multi Frame Generation za pomocą narzędzia NVIDIA App.
Akcja 7 Days to Die toczy się w brutalnym, postapokaliptycznym świecie opanowanym przez nieumarłych. To gra z otwartym światem, będąca unikalnym połączeniem strzelanki pierwszoosobowej, survival horroru, tower defense i RPG, którą zakupiło ponad 20 milionów graczy. Wydana niedawno aktualizacja wzbogaciła ją o wsparcie technik DLSS Super Resolution oraz DLAA, dając graczom korzystającym z GeForce RTX możliwość wyboru między maksymalną wydajnością a lepszą jakością obrazu. Aby włączyć DLAA, ustaw „Upscaler Mode" na „DLSS", a w sekcji „Upscaler Preset" wybierz „Native AA".
Miłośnik literatury (w szczególności klasycznej i szeroko pojętej fantastyki), kina, komiksów i paru innych rzeczy. Jeżeli chodzi o filmy i seriale, nie preferuje konkretnego gatunku. Zazwyczaj ceni pozycje, które dobrze wpisują się w daną konwencję.