NVIDIA informuje, że w tym tygodniu technika DLSS 4 z funkcją Multi Frame Generation zapewni wyższą płynność i responsywność w grach Killing Floor 3 oraz Wuchang: Fallen Feathers, a także zostanie natywnie dodana do The First Descendant. Opublikowany został również nowy sterownik Game Ready dla kart graficznych GeForce, który zapewnia najlepszą jakość rozgrywki w Wuchang: Fallen Feathers oraz jest przygotowany na aktualizację gry Valorant, która przesiada się na silnik Unreal Engine 5. Sterownik można pobrać za pośrednictwem narzędzia NVIDIA App lub ze strony internetowej NVIDIA.
Killing Floor 3 to kolejna odsłona kultowej kooperacyjnej strzelanki FPS, rozgrywająca się w dystopijnej przyszłości, w której gracze jako specjaliści Nightfall toczą brutalną walkę z falami Zedów, zdobywają nowe umiejętności i budują własny arsenał. Od premiery zaplanowanej na 24 lipca, rozgrywka w Killing Floor 3 może zostać przyspieszona dzięki aktywacji technik DLSS 4 z funkcją Multi Frame Generation, DLSS Frame Generation oraz DLSS Super Resolution. Alternatywnie będzie można skorzystać z techniki DLAA, aby poprawić jakość obrazu. Za responsywność gry odpowiada technika NVIDIA Reflex.
Wuchang: Fallen Feathers to gra akcji w stylu soulslike, osadzona w mrocznej epoce schyłku dynastii Ming, w której frakcje walczą o władzę, a tajemnicze choroby rodzą potwory. Od 24 lipca, Wuchang: Fallen Feathers otrzyma natywne wsparcie dla techniki DLSS 4 z Multi Frame Generation, DLSS Frame Generation, DLSS Super Resolution oraz NVIDIA Reflex. W rozdzielczości 4K, przy maksymalnych ustawieniach, płynność gry jest zwiększana średnio 5,9-krotnie przez DLSS 4 z Multi Frame Generation oraz DLSS Super Resolution.
The First Descendant, darmowa gra akcji PvE w trybie co-op TPP oparta na silniku Unreal Engine 5, powróci 7 sierpnia z trzecim sezonem zatytułowanym Przełamanie. Już od 24 lipca gracze będą mogli sprawdzić nową wersję demonstracyjną gry. Zaktualizowana wersja będzie wykorzystywać technikę DLSS 4 z funkcją Multi Frame Generation, uzupełniając istniejące wsparcie technik DLSS Super Resolution, Ray Reconstruction, DLAA, Reflex oraz efektów opartych na ray tracingu.
Wildgate to sieciowa strzelanka PvP z elementami extraction shootera. Gra łączy taktyczne starcia statków kosmicznych z dynamiczną akcją widzianą z perspektywy pierwszej osoby. Od zaplanowanej na dzisiaj premiery, użytkownicy kart GeForce RTX będą mogli skorzystać z techniki DLSS Super Resolution, opartej na najnowszym modelu Transformer, dla zwiększenia płynności rozgrywki i poprawy jakości obrazu.
Valorant, bezpłatny taktyczny shooter od Riot Games, cechuje się precyzyjnym systemem broni, różnorodnym arsenałem agentów oraz wymagającymi mapami, które stawiają na celność, szybkie śledzenie celów i błyskawiczny ruch. Aktualizacja zaplanowana na 29 lipca przeniesie grę na silnik Unreal Engine 5. Instalacja nowego sterownika Game Ready zapewni gotowość na tę wersję gry, zachowując pełne wsparcie dla techniki NVIDIA Reflex.
Przypominamy, że narzędzie NVIDIA App oferuje zestaw funkcji poprawiających jakość rozgrywki i pracy z aplikacjami. Jednym z najnowszych dodatków jest możliwość aktualizacji gier i aplikacji poprzez wsparcie techniki DLSS 4 z funkcją Multi Frame Generation oraz udoskonalonych modeli AI dla DLSS. Od ostatniego wydania sterownika Game Ready dodano i zaktualizowano wsparcie DLSS w 11 grach.
Miłośnik literatury (w szczególności klasycznej i szeroko pojętej fantastyki), kina, komiksów i paru innych rzeczy. Jeżeli chodzi o filmy i seriale, nie preferuje konkretnego gatunku. Zazwyczaj ceni pozycje, które dobrze wpisują się w daną konwencję.