Dziennik twórców zgłębia również 4 główne ideały: Porządek, Władzę, Grzywnę i Anarchię. Gracze mogą umieścić punkty talentu w każdym z tych ideałów, przyznając różne bonusy i zmieniając sposób, w jaki postacie niezależne współdziałają z twoim bohaterem. Wybory i zadania gracza w trakcie jego podróży kształtują to kim jest i co ludzie o nim myślą. Rozdysponowanie punktów postaci będzie miało bezpośredni wpływ na to, jak jest postrzegana przez mieszkańców świata Antary, prowadząc do różnych sytuacji w całej grze. Na przykład, bandyta będzie korzystniej reagował na wyznawcę Anarchii niż ktoś, kto wyznaje Porządek.
Walka w King’s Bounty II pozostaje wierna mechanice bitew z poprzednich gier, jednak gracze mogą spodziewać się dopasowania jej do standardów nowoczesnych gier opartych na taktyce. Bitwy oparte na heksach będą rozgrywane na trójwymiarowym polu bitwy w otwartym świecie gry, tworząc płynne przejścia od eksploracji do walki i dodając element strategii do umiejscowienia w terenie. Kompozycja armii również uległa zmianie w King's Bounty II – limity jednostek zachęcą graczy do zmian w armii w zależności od wykonywanego zadania.
Kolejne odcinki z pamiętnika twórców dostarczą więcej szczegółów na temat historii, systemów walki i grywalnych postaci w King's Bounty II. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do strony w sklepie Steam lub oficjalnej strony KingsBounty2.com
Źródło: informacja prasowa / Ilustracja wprowadzenia: materiały prasoweMiłośnik piłki nożnej, kibic FC Barcelony i Roberta Kubicy, entuzjasta kina, seriali oraz gier komputerowych.