Jak co tydzień NVIDIA poinformowała o nowych implementacjach techniki DLSS 4 z funkcją Multi Frame Generation. Gracze doświadczą zwiększonej płynności rozgrywki w DOOM: The Dark Ages, Empyreal oraz The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered. Dodatkowo, Deedlee Doo! Carkour! otrzymała wsparcie technik DLSS Frame Generation oraz DLSS Super Resolution.
DOOM: The Dark Ages od id Software pozwala wejść w zakrwawione buty DOOM Slayera, a o najwyższą jakość oprawy graficznej dbają karty graficzne GeForce RTX serii 50. Gra jest dostępna już dziś dla posiadaczy wersji Premium, a globalna premiera zaplanowana jest na 15 maja. Opracowana na zupełnie nowym silniku idTech8 z natywnym wykorzystaniem ray tracingu, gra oferuje jakość grafiki, płynność działania i efekty wizualne na najwyższym poziomie. Zaprzęgając do działania karty graficzne GeForce RTX serii 50 w komputerach stacjonarnych lub laptopach, gracze zyskują możliwość zwiększenia liczby klatek wyświetlanych na sekundę dzięki technice DLSS 4 z funkcją Multi Frame Generation. Rozgrywka jest bardzo responsywna dzięki wykorzystaniu zmniejszającej opóźnienia technice NVIDIA Reflex.
NVIDIA udostępniła również ekskluzywną skórkę DOOM Slayer Verdant, dzięki której gracze będą mogli dostosować wygląd swojej postaci w grze. Jest on dostępna od dzisiaj do wyczerpania zapasów za pośrednictwem narzędzia NVIDIA App.
Empyreal od Silent Games i Secret Mode to złożona, wymagająca i oferująca całe mnóstwo funkcji gra RPG, w której gracze wyruszają do wnętrza Monolitu i mierzą się ze skrywającymi się w nim automatami – pozostałościami pradawnej cywilizacji, która zbudowała tę nieprzeniknioną budowlę. Gra od dnia premiery jest wspierana przez technikę DLSS 4 z funkcją Multi Frame Generation.
Twórcą Deedlee Doo! Carkour! jest Nate Purkeypile, weteran branży gier z 21-letnim doświadczeniem, który pracował nad kilkoma najlepiej sprzedającymi się i najwyżej ocenianymi grami. Teraz, pracując solo pod szyldem Just Purkey Games, wydał nietypową grę zręcznościową, w której gracz wykonuje parkour samochodem przy użyciu eksplozji. Gra zadebiutowała 12 maja w ramach wczesnego dostępu, ze wsparciem technik DLSS Frame Generation oraz DLSS Super Resolution.
The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered od Bethesda Game Studios, to zmodernizowana wersja kultowego RPG-a z 2006 roku. Klasyka powróciła w odświeżonej wersji, oferując ulepszoną grafikę oraz unowocześnioną rozgrywkę. Niezależnie od tego, czy gracze wracają do Cyrodiil, czy odkrywają je po raz pierwszy, ten remaster na nowo definiuje to, co uczyniło Oblivion przełomowym RPG w swoim gatunku. To świetna okazja do zanurzenia się w klasyce w nowej odsłonie. Właściciele kart graficznych GeForce RTX serii 50 mogą aktywować technikę DLSS 4 z funkcją Multi Frame Generation poprzez funkcję Override w narzędziu NVIDIA App. Użytkownicy kart graficznych GeForce RTX serii 40 zaznają wzrostu płynności dzięki technice DLSS Frame Generation, którą także mogą aktywować poprzez narzędzie NVIDIA App. Natomiast posiadacze dowolnej karty GeForce RTX mogą aktywować w narzędziu NVIDIA App technikę DLSS Super Resolution w najnowszym modelu Transformer, zapewniając sobie jeszcze lepszą jakość obrazu. Gra wykorzystuje także technikę NVIDIA DLAA, która gwarantuje jeszcze wyższy poziom szczegółowości, a technika NVIDIA Reflex pozwala na zmniejszenie opóźnień systemowych. Dedykowane rdzenie RT, które znajdują się we wszystkich procesorach graficznych GeForce RTX, pomagają utrzymać wysoką wydajność podczas aktywacji wykorzystujących ray tracing efektów świetlnych Lumen, opartych na silniku Unreal Engine 5.
Miłośnik literatury (w szczególności klasycznej i szeroko pojętej fantastyki), kina, komiksów i paru innych rzeczy. Jeżeli chodzi o filmy i seriale, nie preferuje konkretnego gatunku. Zazwyczaj ceni pozycje, które dobrze wpisują się w daną konwencję.