Podczas pokazu Opening Night Live, otwierającego Gamescom, gracze mieli okazję obejrzeć pierwszy zwiastun The Lords of the Fallen, nowej gry action RPG osadzonej w mrocznym świecie fantasy. Tytuł tworzony przez należące do CI Games studio Hexworks jest rebootem Lords of the Fallen z 2014 roku. Gra wykorzystuje technologię Unreal Engine 5 i zmierza na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X|S.
Trzyminutowy zwiastun z narracją Josepha Quinna (
Stranger Things, Gra o Tron) przedstawia mroczny świat sequela
Lords of the Fallen. Oprócz tytułu i logotypu gracze poznali grafikę przewodnią
The Lords of the Fallen, która ukazuje rozdarcie świata na królestwo żywych i umarłych
– ten podział będzie kluczową mechaniką rozgrywki.
https://www.youtube.com/watch?v=nPGuYZ59NV8
Tysiąc lat po wydarzeniach z pierwszej gry,
The Lords of the Fallen przedstawi nową przygodę w rozległym świecie – pięć razy większym niż w poprzedniej odsłonie – składającym się z połączonych, przecinających się lokacji. Tytuł pełen intrygujących postaci niezależnych, zadań z nimi związanych oraz bogatej narracji, zapewni niezapomniane wrażenia wszystkim fanom gatunku RPG. Gracze będą mogli stworzyć własną postać i rozpocząć wciągającą kampanię dla pojedynczego gracza lub wybrać tryb kooperacji, debiutującego w serii.
Hexworks to zespół deweloperów pod przewodnictwem Executive Producera Saula Gascona (
Dead by Daylight, PayDay 2) oraz Creative Directora Cezara Virtosu (
Shadow of the Tomb Raider, Assassin’s Creed: Origins). Studio zostało założone w 2020 roku i obecnie skupia 75 twórców, którzy wraz z zewnętrznymi współpracownikami buduje wizję podzielonego świata gry. Tytuł tworzony na silniku Unreal Engine 5 będzie wydany na konsolach obecnej generacji oraz PC.
The Lords of the Fallen jest znacząco większa, z olbrzymim, dualnym światem, pełnym połączeń między lokacjami pomiędzy królestwem żywych i umarłych. Można go zwiedzać w pojedynkę lub z przyjaciółmi. Atmosfera gry jest dużo bardziej mroczna i wymagająca - świat ma silniejszą tożsamość, bogatszą narrację i bardziej wciągającą opowieść. Soulslike’owa walka jest szybsza i bardziej dynamiczna, a systemy RPG dużo głębsze niż w oryginale
– mówi Cezar Virtosu, Creative Director at Hexworks
Gracze mogą spodziewać się pokazu rozgrywki gry jeszcze w tym roku.
Źródło i ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe
Gra więcej, niż powinien. Od czasu do czasu obejrzy jakiś film, ale częściej sięgnie po serial w domowym zaciszu. Niepoprawny fanatyk wszystkiego, co pochodzi z Kraju Kwitnącej Wiśni.
|
[email protected]