Movies Room - Najlepszy portal filmowy w uniwersum

Techniki DLSS 4 oraz NVIDIA Reflex zwiększają płynność działania Marvel Rivals, czy RoboCop: Rogue City - Unfinished Business

Autor: Szymon Góraj
15 lipca 2025
Techniki DLSS 4 oraz NVIDIA Reflex zwiększają płynność działania Marvel Rivals, czy RoboCop: Rogue City - Unfinished Business

NVIDIA poinformowała, że dzięki technice DLSS 4 z funkcją Multi Frame Generation, która w tym tygodniu trafi do RoboCop: Rogue City - Unfinished Business, gracze doświadczą znaczącego wzrostu płynności rozgrywki. Dostępny jest już 3. sezon Marvel Rivals oraz aktualizacja do War Thunder. Oba tytuły wykorzystują techniki DLSS 4 oraz NVIDIA Reflex.

Marvel Rivals – po turbulencji czasoprzestrzennej zwanej Splątaniem Linii Czasoprzestrzennej, Knull budzi się głęboko w rdzeniu Klyntara, rozciągając swoje mroczne ręce przez kosmos, co zwiastuje początek trzeciego sezonu. Do składu Marvel Rivals dołącza Jean Grey, telepatka na poziomie Omega i jedna z oryginalnych X-Men, a Klyntar otrzymuje własną mapę. Fani tytułu mogą korzystać z techniki DLSS 4 z funkcją Multi Frame Generation w połączeniu z techniką DLSS Super Resolution, by zwielokrotnić liczbę wyświetlanych klatek nawet pięciokrotnie. Włączenie techniki NVIDIA Reflex minimalizuje opóźnienia systemowe nawet o 55%, podnosząc płynność i responsywność rozgrywki.

RoboCop: Rogue City - Unfinished Business – akcja docenionego przez recenzentów shootera rozgrywa się pomiędzy historiami przedstawionymi w filmach RoboCop 2 oraz RoboCop 3. Gracze mogą eksplorować kultowe lokacje i spotykać znajome twarze. Głosu głównemu bohaterowi ponownie użyczył Peter Weller. Już 17 lipca gracze będą mogli wrócić do Starego Detroit w nowej, samodzielnej przygodzie RoboCop: Rogue City - Unfinished Business. W momencie premiery gra RoboCop: Rogue City wspierała techniki DLSS Frame Generation, DLSS Super Resolution, DLAA oraz NVIDIA Reflex, co pozwalało użytkownikom kart graficznych GeForce RTX utrzymać porządek publiczny przy najwyższym poziomie jakości obrazu i płynności. Teraz dodatek Unfinished Business rozszerza arsenał technik o technikę DLSS 4 z funkcją Multi Frame Generation oraz nowy model Transformer dla techniki DLSS Super Resolution, co dodatkowo zwiększa płynność rozgrywki i poprawia jakość obrazu.

War Thunder od Gaijin Entertainment to jedna z 20 najczęściej ogrywanych gier na Steamie każdego tygodnia, oferująca setki realistycznie odwzorowanych czołgów, pojazdów naziemnych, samolotów oraz okrętów walczących na rozległych mapach. W nowej aktualizacji Leviathans wprowadzono obsługę techniki DLSS 4 z funkcją Multi Frame Generation, co pozwala użytkownikom kart GeForce RTX serii 50 znacznie zwiększyć liczbę wyświetlanych klatek na sekundę, a posiadaczom kart graficznych GeForce RTX serii 40 korzystać z funkcji DLSS Frame Generation podczas gry w najwyższych rozdzielczościach i na najwyższych poziomach detali z włączonym ray tracingiem.

Chcesz nas wesprzeć i być na bieżąco? Obserwuj Movies Room w google news!

Miłośnik literatury (w szczególności klasycznej i szeroko pojętej fantastyki), kina, komiksów i paru innych rzeczy. Jeżeli chodzi o filmy i seriale, nie preferuje konkretnego gatunku. Zazwyczaj ceni pozycje, które dobrze wpisują się w daną konwencję.

Komentarze (0)
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.