NVIDIA udostępniła także nowe narzędzie ICAT, które umożliwia przeprowadzenie w prosty sposób analizy jakości wyświetlanego obrazu i porównanie zastosowanych efektów.
DLSS wciąż się uczy i wciąż doskonali Technika NVIDIA DLSS oferuje najwyższą jakość obrazu i zwiększoną wydajność już w ponad 130 grach i aplikacjach, a także stale się rozwija dzięki wydanemu niedawno pakietowi DLSS 2.3 SDK. DLSS 2.3 w jeszcze inteligentniejszy sposób wykorzystuje wektory ruchu do poprawy szczegółowości przemieszczających się obiektów, rekonstrukcji cząsteczek, usuwania efektu smużenia i stabilności dynamicznej Wśród gier ze wsparciem techniki DLSS 2.3 znajdziemy:DLSS to oparta na sztucznej inteligencji technologia superrozdzielczości dynamicznej, która w unikalny sposób zwiększa liczbę wyświetlanych klatek na sekundę przy zachowaniu jakości obrazu porównywalnej z rozdzielczością natywną.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=SBjL0M25t04[/embed]Skalowanie przestrzenne we wszystkich grach
Od ponad dwóch lat NVIDIA oferuje w Panelu sterowania sterownika dla kart graficznych GeForce upscaler przestrzenny o nazwie NVIDIA Image Scaling, który umożliwia wyostrzanie i skalowanie obrazu we wszystkich grach, bez konieczności integracji tej funkcji przed deweloperów. W najnowszym sterowniku Game Ready wprowadzono ulepszenia w algorytmie skalowania i wyostrzania, a także sprawiono, że jest on łatwiej dostępny poprzez integrację z aplikacją GeForce Experience.
Nowy algorytm wykorzystuje sześciostopniowy filtr z czteroetapowym skalowaniem oraz adaptacyjne wyostrzenie. Wyostrza on i skaluje obraz w jednym przebiegu, dzięki czemu jest bardzo wydajny.
Funkcja jest dostępna zarówno z poziomu Panelu sterowania NVIDIA, jak i aplikacji GeForce Experience i oferuje ustawienia wyostrzania dla poszczególnych tytułów, które można regulować za pomocą nakładki w uruchomionej grze.
NVIDIA udostępnia także algorytm NVIDIA Image Scaling w postaci pakietu SDK z licencją open source, który oferuje najlepsze w swojej klasie skalowanie przestrzenne oraz wyostrzanie obrazu i działa na wszystkich kartach graficznych na wszystkich platformach. SDK jest od dzisiaj dostępny publicznie w serwisie GitHub i może być wykorzystywany przez wszystkich deweloperów w swoich grach.
DLSS w kolejnych 10 grach Technika NVIDIA DLSS jest coraz powszechniej wykorzystywana dzięki łatwym w użyciu wtyczkom do Unreal Engine i natywnej obsłudze w silniku Unity. W listopadzie wsparcie DLSS otrzymują między innymi:Miłośnik literatury (w szczególności klasycznej i szeroko pojętej fantastyki), kina, komiksów i paru innych rzeczy. Jeżeli chodzi o filmy i seriale, nie preferuje konkretnego gatunku. Zazwyczaj ceni pozycje, które dobrze wpisują się w daną konwencję.