NVIDIA ogłosiła wykorzystanie techniki DLSS 4 z funkcją Multi Frame Generation przez kolejne gry, które zyskają tym samym większą płynność rozgrywki. Są to Dragonkin: The Banished, Dune: Awakening, Marvel’s Spider-Man 2, Mecha Break, MindsEye, ReMatch oraz Stellar Blade. Każda z nich oferuje również wsparcie dla techniki DLSS Frame Generation, poprawiającej płynność rozgrywki na kartach graficznych GeForce RTX serii 40 oraz DLSS Super Resolution, która wpływa na poprawę wydajności na wszystkich kartach graficznych GeForce RTX.
W ubiegły weekend zapowiedziano premierę rozszerzenia fabularnego Zakon Olbrzymów do gry Indiana Jones i Wielki Krąg, która zaplanowana jest na 4 września. DLC będzie wykorzystywać pełny ray tracing oraz technikę DLSS Ray Reconstruction.
Stellar Blade trafi na PC już 12 czerwca, z pełnym wsparciem pakietu technik DLSS 4. Aktywacja DLSS 4 z Multi Frame Generation pozwala zwiększyć płynność rozgrywki na kartach GeForce RTX serii 50 średnio 3,4-krotnie w rozdzielczości 4K przy maksymalnych ustawieniach graficznych. Gra osiąga nawet 540 kl./s na karcie RTX 5090. Ponad 300 kl./s uzyskują karty RTX 5080 i 5070 Ti, a RTX 5070 zapewnia ponad 260 kl./s. Dzięki pakietowi technik DLSS 4 Stellar Blade gwarantuje wyjątkowe doświadczenia w wersji PC.
Indiana Jones i Wielki Krąg: Zakon Olbrzymów to nowa przygoda tytułowego archeologa, która ukaże się 4 września. Rozszerzenie pozwala eksplorować tętniące życiem ulice Rzymu, ruiny Koloseum oraz Ogrody Watykańskie. Wersja na PC otrzyma wsparcie techniki DLSS 4 z Multi Frame Generation, DLSS Ray Reconstruction, DLSS Super Resolution, NVIDIA Reflex, DLAA oraz pełny ray tracing, oferując posiadaczom kart GeForce RTX najbardziej szczegółowe i płynne doświadczenie nowej przygody Indy’ego.
Dune: Awakening to zachwycające wizualnie odwzorowanie planety Arrakis, pozwalające zanurzyć się w świecie stworzonym przez Franka Herberta i ożywionym przez filmy Denisa Villeneuve’a oraz Legendary Entertainment. Gra wykorzystuje technikę DLSS 4 z Multi Frame Generation, DLSS Frame Generation, DLSS Super Resolution oraz NVIDIA Reflex. Ta ostatnia redukuje opóźnienia systemowe nawet o 50%. Dodatkowo, za pomocą narzędzia NVIDIA App, gracze mogą skorzystać z zaawansowanego modelu Transformer w przypadku techniki DLSS Super Resolution, co przekłada się na jeszcze lepszą jakość obrazu. Aktywacja DLSS 4 w połączeniu z Multi Frame Generation oraz DLSS Super Resolution pozwala na średnio 4,9-krotny wzrost liczby wyświetlanych klatek na sekundę w rozdzielczości 4K przy maksymalnych ustawieniach graficznych, zapewniając wyjątkowo płynną i efektowną rozgrywkę. Gracze korzystający z kart GeForce RTX powinni pobrać i zainstalować najnowszy sterownik.
Wersja PC Marvel’s Spider-Man 2 już w dniu premiery wykorzystywała techniki DLSS Frame Generation, DLSS Super Resolution, DLSS Ray Reconstruction, DLAA, NVIDIA Reflex oraz ray tracing. Najnowsza aktualizacja wprowadza wsparcie dla techniki DLSS 4 z funkcją Multi Frame Generation, jeszcze bardziej zwiększając płynność rozgrywki. Dzięki niej liczba wyświetlanych klatek na sekundę wzrosła na kartach GeForce RTX serii 50 średnio 4,9x w rozdzielczości 4K, przy maksymalnych ustawieniach graficznych.
MindsEye to gra akcji, łącząca intensywną walkę, jazdę oraz oferująca najwyższej klasy filmowe przerywniki, stworzone przez Lesliego Benziesa. Wykorzystuje szereg technik DLSS 4 (Multi Frame Generation, DLSS Frame Generation, DLSS Super Resolution, DLAA, NVIDIA Reflex), zapewniając użytkownikom kart graficznych GeForce RTX najwyższą jakość obrazu i płynność rozgrywki. Dzięki narzędziu NVIDIA App gracze mogą zaktualizować technikę DLSS Super Resolution do najnowszego modelu Transformer, dzięki czemu uzyskują jeszcze lepszą jakość wyświetlanego obrazu.
Mecha Break to wieloosobowa strzelanka TPP z mechami, pozwalająca wybierać spośród różnorodnych maszyn i walczyć z potężnymi przeciwnikami na niebezpiecznym terenie. W fazie testów beta gra otrzymała wsparcie technik DLSS Frame Generation oraz DLSS Super Resolution. Oficjalna premiera zaplanowana jest na 1 lipca, a gra od dnia debiutu wykorzystywać będzie technikę DLSS 4 z funkcją Multi Frame Generation.
ReMatch to piłkarska gra w formacie 5 na 5, w której liczą się refleks i umiejętności. W dynamicznej rozgrywce nie występują spalone czy faule. Tytuł zadebiutuje 19 czerwca, ale już trzy dni wcześniej mecze będą mogli rozgrywać posiadacze edycji Pro i Elite. Po uruchomieniu gry można aktywować pakiet technik DLSS 4 (Multi Frame Generation, DLSS Frame Generation, DLSS Super Resolution, NVIDIA Reflex). Znacząco poprawiają one płynność i responsywność rozgrywki oraz minimalizują opóźnienia.
Dragonkin: The Banished to produkcja opowiadająca o świecie zniszczonym przez smoki. Gra pojawiła się na rynku już w marcu w ramach wczesnego dostępu i oferowała posiadaczom kart GeForce RTX wsparcie technik DLSS Frame Generation oraz DLSS Super Resolution. Najnowsza aktualizacja zaoferowała posiadaczom kart graficznych GeForce RTX serii 50 obsługę techniki DLSS 4 z funkcją Multi Frame Generation. Natomiast użytkownicy wszystkich kart graficznych GeForce RTX mogą zaktualizować technikę DLSS Super Resolution do najnowszego modelu Transformer poprzez narzędzie NVIDIA App.
Miłośnik literatury (w szczególności klasycznej i szeroko pojętej fantastyki), kina, komiksów i paru innych rzeczy. Jeżeli chodzi o filmy i seriale, nie preferuje konkretnego gatunku. Zazwyczaj ceni pozycje, które dobrze wpisują się w daną konwencję.