Movies Room - Najlepszy portal filmowy w uniwersum

galapagos

Pax Dei, Still Wakes the Deep oraz Skye: The Misty Isle debiutują w tym tygodniu z technikami DLSS 3 i Reflex

Autor: Szymon Góraj
19 czerwca 2024
Pax Dei, Still Wakes the Deep oraz Skye: The Misty Isle debiutują w tym tygodniu z technikami DLSS 3 i Reflex

Gry komputerowe wypełnione są niezwykłymi przygodami, które stają się niezapomnianie dzięki mocy technik RTX, takich jak NVIDIA DLSS 3, NVIDIA Reflex, czy też zaawansowanych efektów opartych na ray tracingu.

Swoją podróż rozpocznij od Pax Dei, czyli społecznościowej gry MMO z otwartym światem udostępnionej właśnie w ramach wczesnego dostępu. Tytuł pozwala zanurzyć się w świecie pełnym magii i mitów. Techniki DLSS 3 i NVIDIA Reflex zadbają o to, abyś mógł sprostać wyzwaniom na najwyższym możliwym poziomie wydajności. DLSS 3 wykorzystuje AI, aby zwiększyć liczbę wyświetlanych klatek na sekundę w Pax Dei średnio trzykrotnie w rozdzielczości 4K.

Następnie podróżnicy mogą zmierzyć się z okrutnym sztormem na platformie wiertniczej u wybrzeży Szkocji w Still Wakes the Deep. W tym pierwszoosobowym horrorze pozbawiono Cię możliwości komunikacji ze światem zewnętrznym, a wszystkie wyjścia zostały zablokowanie. Zatem nie masz wyboru i musisz zmierzyć się z nieopisanym niebezpieczeństwem w odrealnionym otoczeniu. DLSS 3 z funkcją Frame Generation oraz technika DLAA sprawią, że strach będzie jeszcze prawdziwszy, a Reflex da ci najlepszą szansę na ucieczkę, gdy sprawy wymkną się spod kontroli. Gra również jest dostępna od dzisiaj.

Wieści ze świata gier na Movies Room:

Jeżeli oczekujesz od życia mniej stresu, możesz popłynąć na wyspę Skye w grze Skye: The Misty Isle od Aurora Game Studios. Staw czoła żywiołom, walcz z drapieżnikami i odkryj ukryte przeznaczenie krainy w tej wielkiej przygodzie wikingów. Już od pierwszego dnia wczesnego dostępu, który rozpocznie się 19 czerwca tytuł otrzyma wsparcie technik DLSS 3 z funkcją Frame Generation, aby zwiększyć liczbę wyświetlanych klatek na sekundę średnio o 2,4x oraz Reflex, aby zmniejszyć opóźnienia systemowe.

Techniki RTX pojawią się także w kolejnych tytułach. W ramach 5. sezonu rozgrywki DLSS 3 trafi do Deep Rock Galactic. Natomiast The Finals w trakcie swojego 3. sezonu otrzyma wsparcie zarówno technik DLSS 3 i Reflex, jak i ray tracingu.

To oczywiście nie wszystko i już wkrótce pojawi się jeszcze więcej implementacji DLSS. Sprawdzaj regularnie wiadomości, aby poznać kolejne tytuły wspierane przez techniki RTX. Aktualna lista to ponad 500 gier i aplikacji.

Chcesz nas wesprzeć i być na bieżąco? Obserwuj Movies Room w google news!

Miłośnik literatury (w szczególności klasycznej i szeroko pojętej fantastyki), kina, komiksów i paru innych rzeczy. Jeżeli chodzi o filmy i seriale, nie preferuje konkretnego gatunku. Zazwyczaj ceni pozycje, które dobrze wpisują się w daną konwencję.

Komentarze (0)
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.