Movies Room - Najlepszy portal filmowy w uniwersum

grafted

Oglądaj Paramount Network i wygraj podróż do Los Angeles!

Tibia: Mnich z zadowalającymi wynikami w pierwszych testach

Autor: Szymon Góraj
10 marca 2025
Tibia: Mnich z zadowalającymi wynikami w pierwszych testach

W ciągu ostatnich dwóch tygodni wybrani gracze Tibii mieli okazję przetestować pierwszą nową grywalną klasę od premiery MMORPG w 1997 roku. Mnich rozszerza świat fantasy Tibii, który dotychczas opierał się na czterech dobrze znanych „Vocations”, czyli klasach: Rycerzach, Paladynach, Czarodziejach i Druidach. 

Na prośbę graczy faza testowa została przedłużona w miniony weekend. Menedżer produktu odpowiedzialny za projekt, znany w społeczności jako Niadus, podsumowuje dotychczasowe wnioski:

„To było dla nas niezwykle ekscytujące widzieć, jak gracze po raz pierwszy przejmują kontrolę nad Mnichem w dwóch dotychczasowych testach. Opinie były naprawdę pozytywne – uczestnicy szczególnie chwalili unikalną i satysfakcjonującą rozgrywkę. Nasz zespół nadal będzie wprowadzał pewne poprawki, ale już pierwsze testy pokazały, że Mnich jako nowa ‘Vocation’ nie tylko dostarcza graczom ekscytujących, nowych możliwości, ale także pozostaje wierny duchowi Tibii. Bardzo dziękujemy wszystkim graczom, którzy wzięli udział w testach i podzielili się cennymi opiniami. Z niecierpliwością czekamy na kolejny test!”

Kolejna faza testów potrwa od 18 do 25 marca. Wszyscy gracze z kontem premium otrzymają dostęp do serwera testowego już 18 marca, natomiast od 24 marca także pozostali gracze będą mieli okazję wypróbować Mnicha przed jego premierą w drugim kwartale.

Więcej informacji o grach na Movies Room:

Wgląd w rozwój

Deweloperzy podzielili się ekscytującymi informacjami na temat procesu tworzenia Mnicha. Każda linijka kodu związana z Vocations – od NPC-ów i zadań po mechanikę używania mikstur – została dokładnie przeanalizowana. Ponad 130 000 linii kodu musiało zostać dostosowanych, aby wprowadzić Mnicha do gry. Dodatkowo nowe mechaniki oraz elementy interfejsu użytkownika znacząco zwiększyły zakres prac.

Więcej szczegółów na temat pracy programistów można znaleźć tutaj: klik.

Wyzwania graficzne

Twórcy grafiki również stanęli przed wyzwaniami. Wygląd Mnicha zmieniał się w trakcie rozwoju – początkowo zawierał tygrysie elementy, które zostały usunięte. Stworzono nowe bronie, takie jak nunchaku i sai, a istniejące zestawy ekwipunku dostosowano. Ponadto nowe mechaniki wymagały szeroko zakrojonych zmian w interfejsie użytkownika.

Chcesz nas wesprzeć i być na bieżąco? Obserwuj Movies Room w google news!

Miłośnik literatury (w szczególności klasycznej i szeroko pojętej fantastyki), kina, komiksów i paru innych rzeczy. Jeżeli chodzi o filmy i seriale, nie preferuje konkretnego gatunku. Zazwyczaj ceni pozycje, które dobrze wpisują się w daną konwencję.

Więcej informacji o
Komentarze (0)
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.