Już 16 maja będziemy mogli zakupić Ghos of Tsushima Director's Cut. Ma zaoferować wszelkie kluczowe dobrodziejstwa technologiczne - wraz ze wsparciem dla Nvidia DLSS 3 i DLAA, AMD FSR 3 czy Intel Xess - i oczywiście docelowo na wyższych ustawieniach ma wyglądać lepiej niż kiedykolwiek. Pozostaje jedynie mieć nadzieję, że kwestia optymalizacji nie będzie tutaj problemem - w końcu to plaga większych tytułów z ostatnich lat.
Ghost of Tsushima to produkcja studia Sucker Punch, znanego głównie z gier z serii inFamous. Podobnie jak w przypadku tamtego cyklu, nowa gra jest nastawiona na akcję widzianą z perspektywy trzeciej osoby oraz dowolną, swobodną eksplorację wielkiego, otwartego świata. Światem tym jest tytułowa wyspa na Morzu Japońskim, Cuszima, wiernie odtworzona, jeśli chodzi o rzeźbę terenu i obiekty historyczne. Akcja gry rozgrywa się bowiem w XIII wieku, kiedy Japonia była zagrożona mongolską inwazją. W Ghost of Tsushima gracz wciela się w samotnego samuraja, którego rodzinę zamordowali mongolscy najeźdźcy. Pozostawiony sam sobie, aby przetrwać musi zawierać nietypowe dlań sojusze i nauczyć się metod walki powszechnie uznawanych przez jego kastę za niehonorową.
Źródło: PlayStation
Miłośnik literatury (w szczególności klasycznej i szeroko pojętej fantastyki), kina, komiksów i paru innych rzeczy. Jeżeli chodzi o filmy i seriale, nie preferuje konkretnego gatunku. Zazwyczaj ceni pozycje, które dobrze wpisują się w daną konwencję.