Multikino to marka, która w swojej strategii od początku istnienia miała oferowanie rozrywki na najwyższym światowym poziomie. Nieprzerwanie stawiamy na ciągły rozwój oparty na wiedzy i 20 latach doświadczenia. Bazujemy także na bogatym know-how grupy Vue International, właściciela sieci Multikino, jednego z wiodących operatorów kinowych na świecie. Vue zarządza sieciami multipleksów w dziesięciu krajach. Możliwość wymiany doświadczeń z wielu różnych rynków i wybór najlepszych rozwiązań powoduje, że Multikino to lider na polskim rynku kinowym – mówi Igor Przespolewski, szef działu Marketingu w Multikino S.A.Dobrą wiadomością dla widzów Multikina Młociny będzie cena biletów – każdy za film 2D zapłaci tyle samo, tj. 29 złotych. I to przez cały tydzień! W przypadku filmów 3D wymagana będzie dopłata za okulary. Kinomani, którzy szczególnie dbają o budżet, będą zadowoleni z możliwości zakupu biletów po atrakcyjnych cenach w ramach tygodniowych promocji: Multiponiedziałków, Megaśród, Bueno Czwartków. Uczniowie od 16. roku życia i studenci skorzystają z M!Karty, dzięki której za filmy wyświetlane od poniedziałku do czwartku zapłacą jedyne 14,90 zł. Multikino Młociny zaprasza także całe rodziny – z kartą Rodzina Do Kina każdemu członkowi rodziny przysługuje 20% zniżka za zakupy w barze oraz sklepie z filmowymi gadżetami Multishop. Również pod kątem różnorodności repertuaru Multikino Młociny będzie wyróżniało się na tle konkurencji. Widzowie zobaczą zarówno największe premiery światowe, jak i rodzime hity z udziałem uwielbianych polskich aktorów. Będą mogli skorzystać również z bogatej oferty projektów i akcji specjalnych, takich jak koncerty, wydarzenia sportowe czy transmisje spektakli z desek renomowanych teatrów. Źródło: informacja prasowa / Ilustracja wprowadzenia: materiały prasow
Założyciel i właściciel Movies Room. Z wykształcenia prawnik i certyfikowany mediator sądowy. Kocha filmy, od niedawna również sam je tworzy. . Gustuje w kinie rozrywkowym jak i w filmach, po których psychikę trzeba zbierać z podłogi. Znawca uniwersum Marvela oraz największy fan Batmana. . Odpowiedzialny za koordynacje zespołu, public relations oraz marketing. . Kontakt: [email protected]