Movies Room - Najlepszy portal filmowy w uniwersum

lenovov

Rekordowy kwartał w wykonaniu CDA

Autor: Konrad Stawiński
17 kwietnia 2020

Na koniec marca br. liczba subskrybentów CDA Premium przekroczyła 266 tys., a wpływy Spółki ze sprzedaży w pierwszym kwartale 2020 wyniosły 13 mln zł. Rekordy popularności biła też aplikacja CDA na telewizory i urządzenia mobilne - łączna liczba instalacji przekroczyła 5 mln 300 tys.

Na koniec marca 2020 liczba subskrybentów CDA Premium wyniosła 266,3 tys. czyli o 43% więcej niż w marcu 2019, natomiast sprzedaż w okresie styczeń-marzec 2020 wyniosła ok. 13 mln zł, co stanowi wzrost o 46,7% w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. Zobacz również: Guns Akimbo - polska premiera filmu z Danielem Radcliffem na CDA Premium Rekordową popularnością cieszy się także aplikacja CDA na urządzenia mobilne i telewizory. Łączna liczba instalacji przekroczyła już 5 mln 300 tys., co stanowi wzrost o 1 mln w ciągu zaledwie kwartału (na koniec 2019 łączna liczba instalacji wynosiła 4 mln 300 tys.). Najpopularniejsza jest aplikacja mobilna na tablety i smartfony, przy czym użytkowników Androida jest znacznie więcej niż osób korzystających z urządzeń z iOS. Aplikację mobilną na Androida pobrano do tej pory znacznie ponad 4 mln razy, podczas gdy na iOS nieco ponad 260 tys. Jednak to wersja na iPady i iPhony cieszyła się największym wzrostem zainteresowania - liczba pobrań w marcu była o ponad 60 procent większa niż w lutym. Generalnie marzec br. ze względu na epidemię charakteryzował się zwiększonym ruchem i zainteresowaniem usługą CDA Premium, a sama aplikacja CDA była instalowana znacznie częściej niż w lutym - w zależności od urządzenia i marki wzrosty były o 30 do 60 procent.
fot. CDA
Coraz większą popularnością cieszy się dedykowana aplikacja CDA na telewizory i konsole, która do tej pory została zainstalowana prawie 800 tys. razy. Rozkład wśród poszczególnych urządzeń wygląda następująco: telewizory z Android TV - ponad 200 tys., telewizory LG - blisko 180 tys., konsola XBox One - blisko 90 tys. oraz telewizory marek Toshiba/JVC/Philips/Panasonic/TCL/Sony Bravia/Hitachi - blisko 300 tys. pobrań. Zobacz również: CDA przejmuje prawa do Kapitana Bomby Rozwój aplikacji CDA na telewizory i konsole jest jednym z priorytetów Spółki od ubiegłego roku. W kwietniu tego roku Spółka zakończyła proces wdrażania dedykowanej aplikacji na wszystkie modele telewizorów LG, od rocznika 2014 po najnowsze modele (od systemu WebOS 1.0 wzwyż). Pełna lista obsługiwanych telewizorów i urządzeń znajduje się na stronie www.cda.pl/smarttv Aplikację CDA można instalować bezpłatnie, ale tylko posiadacze płatnej subskrypcji mają dostęp do ponad 7 600 filmów w usłudze CDA Premium i tylko oni mogą pobierać i oglądać filmy offline. Źródło: informacja prasowa / ilustracja wprowadzenia: CDA.pl

Konrad Stawiński

Zastępca Redaktora Naczelnego

Kontakt: [email protected] Twitter: @KonStar18

Komentarze (0)
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.