Setki godzin przygód, emocji i nauki – teraz w jednym miejscu! Platforma CDA Premium po raz kolejny poszerza swoją ofertę, tym razem kierując uwagę na najmłodszych widzów. Dzięki współpracy z międzynarodową marką PASH, należącą do ZDF Studios, do serwisu trafiło ponad 770 odcinków uwielbianych na całym świecie seriali animowanych i fabularnych dla dzieci i młodzieży.
W katalogu CDA Premium pojawiły się produkcje, które podbiły serca widzów w wielu krajach. Wśród nich znalazły się m.in. Akademia tańca, Znajdź mnie w Paryżu, H2O – wystarczy kropla, a także takie tytuły jak Czworo i pół przyjaciela, Tilda mała mysz, Wendy, Wolfblood, Lexi i Lottie, Mako Mermaids, Lessie i przyjaciele, Nowe przygody Piotrusia Pana, Sherlock Jack, Petsson i Findus, Koko Smoko, Dzieciaki ze Strasznej, Księga dżungli, Szkoła potworyków, Inui czy Grisu.
To zestawienie gwarantuje rozrywkę dla każdego – od najmłodszych widzów po tych nieco starszych, którzy lubią powracać do znanych i lubianych historii.

Marka PASH, będąca częścią ZDF Studios, to międzynarodowy projekt tworzony z myślą o dzieciach i rodzinach na całym świecie. Obecna jest już w USA, Ameryce Łacińskiej, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Hiszpanii, Holandii, Francji, Polsce i na Węgrzech, a także aktywnie działa w mediach społecznościowych – na TikToku, Facebooku i Instagramie. Produkcje PASH wyróżniają się uniwersalnym przekazem i wartościami, które łączą pokolenia.
Współpraca z PASH to kolejny krok CDA Premium w budowaniu bogatej biblioteki rodzinnej. Wszystkie odcinki są dostępne bez żadnych ograniczeń, reklam i dodatkowych kosztów. Wystarczy aktywna subskrypcja CDA Premium. Jak podkreśla Wolfgang Laskowski, rzecznik CDA:
Treści dla dzieci – zarówno młodszych, jak i starszych, ale też ponad pokoleniowe dla całych rodzin – są dla nas bardzo ważne. A dzięki współpracy ze studiem ZDF i marką PASH bardzo mocno ten obszar wzmacniamy. Nie tylko jakościowo, co jest najważniejsze, ale też ilościowo, bo ponad 770 epizodów seriali animowanych i fabularnych to olbrzymia ilość filmów. Nasi najmłodsi widzowie na pewno będą zadowoleni.

Z kolei Jan-Frederik Maul, szef działu ZDF Studios’ Junior Department, dodaje:
Dzięki Pash dostarczamy wysokiej jakości międzynarodową rozrywkę dla dzieci bezpośrednio do dzieci i ich rodzin w Polsce. Nasze partnerstwo z CDA Premium pozwala nam udostępnić szeroką gamę ukochanych seriali nowym odbiorcom – bez reklam, kompletne i najwyższej jakości.
Dzięki współpracy z PASH, CDA Premium stało się miejscem, w którym dzieci mogą bezpiecznie i bez przerw na reklamy zanurzyć się w świat ulubionych bohaterów. To oferta, która łączy pokolenia i bawi – niezależnie od wieku.

Źródło: informacja prasowa
Copywriterka, absolwentka filologii polskiej i publikowania cyfrowego i sieciowego na UWr. Miłośniczka dobrego jedzenia, podróży i platform streamingowych.