Cenega oraz Rockstar Games wiąże najwyraźniej niemałe nadzieje z polskimi odbiorcami swojego najnowszego tytułu, którego premiera zbliża się wielkimi krokami. Banery imponujących rozmiarów nawiązujące do Red Dead Redemption 2 zauważyć można w wielu z polskich miast.
Premiera
Red Dead Redemption 2 będzie miała miejsce za nieco ponad trzy tygodnie. Nic dziwnego, że kampania reklamowa prowadzona przez polskiego wydawcę gry - w tej roli niezawodna Cenega - nabiera coraz większego tempa. Niedawno w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Krakowie pojawiły się okazałych rozmiarów banery zachęcające nas do chwycenia za rewolwer i wyruszenia - już wkrótce - w samotną krucjatę przez chylący się ku zmierzchowi Dziki Zachód! A może być to nie lada podróż - wedle najnowszych wieści w tworzeniu świata najnowszego
RDRa wzięło udział aż 1000 aktorów.
Banery reklamowe wisieć będą do końca października. Po sukcesie pierwszego
Red Dead Redemption zaniedbanie kampanii reklamowej wołałoby o pomstę do nieba, a wszystko wskazuje także na to, że druga część wykonana została z nie mniejszym rozmachem. Dowiemy się o tym już 26 października!
Ilustracja: mat. promocyjne gry
Mały, szary człowiek. Tak podsumowałby go pewnie Adam Ostrowski. Albo też "bardzo dziwny, zaczarowany chłopiec" jak zrobiłby to Nat King Cole. Niepoprawny politycznie obserwator współczesności - świata, kina, książek i gier wideo.