Movies Room - Najlepszy portal filmowy w uniwersum

Netflix wprowadzi reklamy. Czy to koniec współdzielenia konta?

Autor: Mikołaj Lipkowski
11 maja 2022

Okazuje się, że Netflix chce wprowadzić reklamy, jak i również zakończyć współdzielenie konta. Wszystkie zmiany mają zajść jeszcze w 2022 roku.

Netflix tanieje, ale nie obejdzie się bez zmian. Menedżerowie powiedzieli, że zamierzają wprowadzić tańszą subskrypcję z reklamami pod koniec 2022 roku. Firma planuje również rozpocząć rozprawianie się z udostępnianiem haseł wśród swoich subskrybentów mniej więcej w tym samym czasie.
Netflix z szansą na pobicie 85-letniego rekordu na Oscarach w 2021 roku
Fot. materiały prasowe
Jak wiemy, gigant streamingowy stoi ostatnio niezbyt dobrze. W pierwszym kwartale 2022 roku stracili aż 200 tysięcy subskrybentów. Wielu użytkowników skarży się na nieciekawą bibliotekę oraz schematyczne tytuły. Warto też wspomnieć, iż prognozy mówią, że Netflix może stracić aż 2 miliony użytkowników.

Rozwiązuj QUIZY i wygrywaj filmowe nagrody! Sprawdź Ligę Znawców Kina

Powodem wprowadzenia reklam jest również to, że HBO Max oraz Disney+ zawierają (lub zawierać będą) tańsze abonamenty z reklamami. W notatce dla pracowników, dyrektorzy Netflix powołali się na swoich konkurentów.
Każda duża firma zajmująca się streamingiem, z wyjątkiem Apple, ma lub ogłosiła wersję serwisu z reklamami. Nie bez powodu ludzie chcą tańszych opcji.
No ale jeśli dzielimy konta ze znajomymi to możemy spodziewać się również podniesienia cen. Netflix ogłosił również, że zamierza zacząć pobierać wyższe ceny od subskrybentów, którzy dzielili swoje konto z kilkoma osobami.
Więc jeśli masz siostrę, powiedzmy, która mieszka w innym mieście – chcesz dzielić się z nią Netflixa, to świetnie. Nie próbujemy zakończyć tego dzielenia się, ale poprosimy cię o zapłatę trochę więcej, aby móc się z nią dzielić. – powiedział Greg Peters, dyrektor operacyjny Netflix

Zobacz również: Krakowskie potwory – recenzja polskiego serialu Netflixa. Miejskie legendy


Źródło: nytimes.com / ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe

Geek i audiofil. Magister z dziennikarstwa. Naczelny fan X-Men i Elizabeth Olsen. Ogląda w kółko Marvela i stare filmy. Do tego dużo marudzi i słucha muzyki z lat 80.

Komentarze (0)
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.