Świąteczna atmosfera udziela się wszystkim, nawet siecią fast foodów. Niewątpliwie, KFC podgrzewa świąteczną atmosferę swoim nowym 15-minutowym filmem, który będziemy mogli zobaczyć 13 grudnia w sieci telewizyjnej Lifetime. Film będzie nazywał się A Recipe for Seduction.
Koronawirus i obecnie panujące ograniczenia w życiu codziennym dla większości ludzi powodują ogromną dawkę stresu. W związku z tym KFC spostrzegło filmy produkcji sieci Lifetime jako idealną odskocznię od ciężkiej rzeczywistości.
A Recipe for Seduction to najnowszy film z serii głośnych, świątecznych zabiegów marketingowych sieci fast food spod marki Yum Brand Inc.
https://www.youtube.com/watch?v=rHHbTm3Npfk&feature=emb_logo
Andrea Zahumensky, szef działu marketingu KFC U.S wydał oświadczenie:
A Recipe for Seduction to idealny preteksty do ucieczki od rzeczywistości i odrobiny zapomnienia od normalnego życia .
W roli
Colonel Harland Sanders, założyciela oraz twarzy KFC zobaczymy Mario Lopeza. Lopeza mogliśmy zobaczyć w sitcomie
Byle do dzwonka. Godny uwagi, jest fakt że, mogliśmy go również zobaczyć w tegorocznej świątecznej produkcji Lifetime -
Feliz NaviDAD. Warto dodać, że Mario Lopez występował w wielu filmach telewizyjnych oraz programach telewizyjnych. Czy ten nietypowy zabieg marketingowy okaże się sukcesem?
Źródło: www.marketwatch.com / Ilustracja wprowadzająca: Materiały prasowe
Entuzjastka literatury i kina. Wielbicielka odkrywania nowych seriali oraz filmów. Poza tym ogromna fanka Formuły 1 i Disneya