KFC wypuszcza świąteczny mini-film!

Świąteczna atmosfera udziela się wszystkim, nawet siecią fast foodów. Niewątpliwie, KFC podgrzewa świąteczną atmosferę swoim nowym 15-minutowym filmem, który będziemy mogli zobaczyć 13 grudnia w sieci telewizyjnej Lifetime. Film będzie nazywał się A Recipe for Seduction.

Koronawirus i obecnie panujące ograniczenia w życiu codziennym dla większości ludzi powodują ogromną dawkę stresu. W związku z tym KFC spostrzegło filmy produkcji sieci Lifetime jako idealną odskocznię od ciężkiej rzeczywistości.  A Recipe for Seduction to najnowszy film z serii głośnych, świątecznych zabiegów marketingowych sieci fast food spod marki Yum Brand Inc.

Andrea Zahumensky, szef działu marketingu KFC U.S wydał oświadczenie:

A Recipe for Seduction to idealny preteksty do ucieczki od rzeczywistości i odrobiny zapomnienia od normalnego życia .

Zobacz również: KFC vs CD Projekt Red – „wojna” na Twitterze!

W roli Colonel Harland Sanders, założyciela oraz twarzy KFC zobaczymy Mario Lopeza. Lopeza mogliśmy zobaczyć w sitcomie Byle do dzwonka. Godny uwagi, jest fakt że, mogliśmy go również zobaczyć w tegorocznej świątecznej produkcji Lifetime –  Feliz NaviDAD. Warto dodać, że Mario Lopez występował w wielu filmach telewizyjnych oraz programach telewizyjnych. Czy ten nietypowy zabieg marketingowy okaże się sukcesem?


Źródło: www.marketwatch.com / Ilustracja wprowadzająca: Materiały prasowe

 

 

Entuzjastka literatury i kina. Wielbicielka odkrywania nowych seriali oraz filmów. Poza tym ogromna fanka Formuły 1 i Disneya

Więcej informacji o
,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nowe technologie

Wejdź do świata nowych technologii na: Tech-Room logo

#filmyourstory

Wejdź do świata nowych technologii na: Tech-Room logo
Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?