Firma Sony Interactive Entertainment ogłosiła dzisiaj, że PlayStation Classic, miniaturowa konsola do gier, która nawiązuje wyglądem do oryginalnego PlayStation i ma fabrycznie zainstalowane 20 gier, trafi do sprzedaży 3 grudnia 2018 r. w Japonii, Ameryce Północnej i Europie. PlayStation Classic będzie dostępne w rekomendowanej przez producenta cenie detalicznej 449 zł na rynku polskim.
Oryginalny system Sony PlayStation zadebiutował w Japonii 3 grudnia 1994 r., a dzięki przełomowym innowacjom, takim jak renderowanie 3DCG w czasie rzeczywistym i możliwość korzystania z płyt CD-ROM, miało ogromny wpływ na przemysł gier w latach 1990 i później.
https://www.youtube.com/watch?v=Rqs9yOmqi8c
Wzornictwo PlayStation Classic przypomina oryginalne PlayStation pod względem układu przycisków, wyglądu kontrolerów oraz zewnętrznego opakowania*
3, ale w miniaturowej formie – jest o 45% mniejsze od oryginalnej konsoli po bokach i o 80% jeśli chodzi o ogólną objętość. Na urządzeniu znajdzie się 20 fabrycznie zainstalowanych
*1 gier PlayStation®
*4, takich jak
Final Fantasy® VII (SQUARE ENIX Co., LTD.),
Jumping Flash! (SIE),
R4 RIDGE RACER TYPE 4,
Tekken 3 (BANDAI NAMCO Entertainment Inc.), i
Wild Arms (SIE). PlayStation Classic to idealne rozwiązanie dla odczuwających nostalgię fanów oryginalnego PlayStation, a także nowych graczy, którzy chcą poznać bliżej klasyczne gry PlayStation z lat 1990.
PlayStation Classic wyposażono w przewód HDMI® - do podłączania zewnętrznych wyświetlaczy, takich jak monitory i telewizory - oraz w kabel USB
*5, który należy podłączyć do zasilacza USB AC (sprzedawanego oddzielnie), by zasilać urządzenie z wtyczki. W wybranych grach użytkownicy mogą grać z przyjaciółmi lub przeciwko nim, korzystając z dwóch kontrolerów dołączonych do konsoli.
Źródło: Informacja prasowa | Ilustracja główna: PlayStation
Założyciel i właściciel Movies Room. Z wykształcenia prawnik i certyfikowany mediator sądowy. Kocha filmy, od niedawna również sam je tworzy.
.
Gustuje w kinie rozrywkowym jak i w filmach, po których psychikę trzeba zbierać z podłogi. Znawca uniwersum Marvela oraz największy fan Batmana.
.
Odpowiedzialny za koordynacje zespołu, public relations oraz marketing.
.
Kontakt: [email protected]