Advertisement
banner

Avengers: Endgame – kampania marketingowa może ukazać ujęcia tylko z pierwszych 20 minut filmu

Zbliżająca się czwarta część Avengers ma przynieść wydarzenia, które odmienią MCU bardziej niż którakolwiek poprzednia odsłona. Jak się okazuje, tajemnice związane z produkcją nakładają pewne bardzo duże ograniczenia dla speców od marketingu.

Kevin Feige opowiedział co nieco o tej kwestii na czerwonym dywanie przy okazji rozdania Złotych Globów. Stwierdził, że w związku z bardzo wieloma zaskakującymi elementami produkcji, które muszą być utrzymane w ścisłej tajemnicy, materiały promocyjne mogą dysponować do woli zaledwie pierwszymi 15-20 minutami Endgame.

Zobacz również: Aquaman z największymi dochodami w box office ze wszystkich filmów DC!

Zwieńczająca 22 połączone ze sobą filmy w ramach MCU Avengers: End Game naprowadzi widzów na punkt zwrotny tej epickiej podróży. Nasi ukochani bohaterowie w pełni zrozumieją, jak delikatna jest rzeczywistość i ile będą musieli poświęcić, by ją utrzymać. Za film odpowiada ta sama ekipa, co za Avengers: Wojna bez granic. Mowa tu o reżyserach Joe i Anthony’m Russo oraz scenarzystach Christopherze Markusie i Stephenie McFeely’u.

Avengers: End Game trafi do kin w kwietniu!

Źródło: comicbookmovie.com / Ilustracja wprowadzenia: Materiały prasowe 

Redaktor

Miłośnik literatury (w szczególności klasycznej i szeroko pojętej fantastyki), kina, komiksów i paru innych rzeczy. Jeżeli chodzi o filmy i seriale, nie preferuje konkretnego gatunku. Zazwyczaj ceni pozycje, które dobrze wpisują się w daną konwencję.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?